végignyálaztam a topikot, és megvilágosodtam :pofa:
a gyári izzóim 50-52.000km körül adták meg magukat (kb 1-2hét különbséggel, 2 évesen), akkor beszaladtam az ósanba, és megvettem a legalapabb égõt, ami ugyanakkora fényt bocsájt ki, mint a gyári.....
a helyzetjelzõk kb 65-70.000km-t bírtak, ahelyett szerintem valami gyengébb wattszámút sikerült betenni
ami végülis annyira nem nagy baj, csak pislákolni van ott egyébként is.
lassan, de biztosan elérkezünk a 100.000km-es jubiláláshoz, és szerintem nemsokára megint ki fog égni a tompított.....augusztus-szeptember magasságában szinte biztosra veszem
és az õsszel már igencsak szükséges a lámpa.
mivel nagyon nem vagyok megelégedve a mostani fényerõvel, ezért azt tuningolni szeretném
a kisüléses xenon sajnos nem jöhe szóba súlyos 70ezrekért, ezért marad a másik két alternatíva:
- a többieknek már bevált +os izzók, ámde az élettartamuk elég rövid...
- vagy a xenonizzó
http://www.xenonizzo.hu/ismerteto2006.dochttp://www.xenonizzo.hu/tudom, esett már errõl szó, nem is ajánlotta Trotter májszter senkinek, de kiváncsi vagyok,h ilyennel van-e valakinek bármiféle tapasztalata.
a másik kérdésem pedig,h a jelenlegi elsõ helyzetjelzõket ha leváltanám led-esre, az mennyiben befolyásolná a világítást? esetleg csak az optikailag, kinézetileg okoz valami pluszt?
használ vki ledes helyzetjelzõt?
köszönöm a válaszokat