Gyanítom, hogy murray koma így járt jól, hogy nincsen benne ABS. Ha van benne, nem áll meg...
Jaj, ne népszerűsítsd már ezt a tévhitet te is, Mester
... Van egy pár olyan körülmény-csoport, ami között tényleg hosszabb a fékút ABS-el; de az alapesetek (sima szilárd útburkolat, száraz vagy nedves) biztos nem tartoznak ide.
Én elhiszem, hogy az a nagyon kevés (!) sofőr, aki rendelkezik olyan rutinnal és lélekjelenléttel, hogy pontosan a csúszáshatáron fékezzen, képes lehet átlagos körülmények között is egy kicsivel (!) rövidebb fékutat elérni, mint az ABS. De ők (ti) tényleg roppant kevesen vannak (vagytok), és nekik (nektek) sem biztos, hogy mindig sikerül.
Az összes többi sofőr, azaz a 99.99 % pedig rövidebb fékutat fog elérni ABS-el, mint blokkoló kerekekkel.
(És akkor még egy szót sem szóltunk arról, hogy mi van ha kanyarban kell fékezni, mi van ha akadályt kell kikerülni stb.)
Szóval amit tényleg nagyon-nagyon fontosnak tartanék, hogy ne erősítsük már ezeket a veszélyes tévhiteket, hogy ABS nélkül rövidebb a fékút, mint ABS-el