Olvasgatom itt a murray által bescannelt oldalakon, hogy ilyen 3000-es meg 3400-as
fordulatokon kell járnia a motornak, kihúzott szivatóval
... Akkor ezek szerint úgy volt a Starlet szivatós alapjárata normálisan beállítva, mikor (saccra) 3000-et pörgött
? Borzalmas élmény volt minden alkalommal, ahogy a jéghideg motor, beindulás után egyből felbőg, mint az állat
... Szinte láttam, ahogy kopik minden veszettül, csak úgy zúdulnak a kis fémdarabkák az olajba
... Ez így van (volt) belőve gyárilag
? Dehát mi a jó fenének
? Hogy hamarabb melegedjen be, vagy mi? De ez nem sokat ér, ha rögtön beindulás után kopik egy csomót attól, hogy kvázi kenés nélkül felpörög a francba
...
Mindenesetre a Starleten szerelőmmel lejjebb tekertük (jóval) a szivatós alapjáratot, úgy, hogy most olyan 1700-1800 környékén pöröghet, teljesen kihúzott szivatóval... Árthattunk/árthatunk ezzel bárminek is?