Köszi a fogadtatást!
A km valóban ennyi de... a történet egy kicsit hosszabb de megéri leírnom hogy lássátok milyen '' szakik'' vannak mifelénk.
Vásárláskor az autó viszonylag jól ment.Azért írom hogy viszonylag mert az autó majd egy éven keresztül ált(a tulaj halála miatt)
Vásárlás után kicseréltem amit kell(olaj,szűrők,gyertyák,stb).Ezek után szépen járt a motor de a vműszíjat is cserélni akartam,és ekkor jött
a meglepetés: 4 db szívószelep himba törött!Miután kicseréltem azokat,szelephézagokat beállíttattam,az autó hidegen jrása megváltozott
érezhetően sok benzint kap,sokat is fogyaszt de miután üzemi hőfokot eléri jól viselkedik.Véleményem szerint a régi tulaj vműszíjat
cserélt,rossz jeleket vett figyelembe,ráinditózott,elszálltak a himbák,megváltozott a motor járása,karbin állított(több üzemanyag),de
miután himbát cseréltem a karbi állítésa már nem jó.Kipucóltam a karbit de így is sok az üzemanyag,és míg nem kapok vmi dokumentációt
nem akarok semmit elcsvargatni.Megjegyezném hogy a gyújtás kábeltől az elostófedélig mindent cseréltem,tehát kizárólag karburálási gondokra gyanakszom.Mindezek után szemernyi bízalmam nincs a szerelőkben.Van nálunk is TOYOTA márkaszervíz de olyan aki
értené is a karburátor működését...Amúgy errefelé ritka ez a modell(Dacia órszágbann...)Bocsika ha túl hosszura sikeredett