Kedves Palaczk, kedves Madmisi!
Úgy jártam, hogy 1 hónappal a műszaki lejárta előtt elvittem a szerelőhöz az autót. Megnézte, majd kb 1 nap múlva telefonáltam neki, hogy vonóhorgot is szeretnénk az autóra. Ok, rendben.
Aztán eljött a megbeszélt nap, elvittem javításra, műszakira való felkészítésre. Másnap szólt, hogy hát ehhez az évjárathoz (87-92) nincs sablon vonóhorog, csak legyártatni lehet,... egy szegedi lakatos mester a fix kivitelű vhorgot 60 eFt-ért beszereléssel mindenestől vállalta volna.
Ez viszont vállalhatatlan volt már. Úgyhogy kértem, hogy akkor a megbeszéltek szerint műszakiztassa le az autót (vonóhorog nélkül).
Szóval mostmár ez van, de előtte én is körbenéztem a neten, és ténylegesen ehhez az évjárathoz (88) sehol nem találtam v.horgot.
Ha tudtam volna hamarabb, hogy ez így megy - gyártatni kell külön- akkor..... no mindegy.
Minden esetre köszönöm, a gyors segítségeteket.
Az autó jó lett (két hátsó lengéscsillapító, középső kipufogó, elülső kipufogó újrafelfogatás, főtengely szimering, vezérműtengelyszimering-csere, első fékjavítás (betétekkel) a jobb oldali munkahenger teljes felújítása, váltóolaj csere, szelepfedéldekni tömítés csere, jobb oldali kormány kar? csere, kormányrúd porvédőgumi csere, műszaki, zöldkártya).
A zöldkártyán saját értékkel simán átment. Gyújtása tök jó volt, semmit nem kellett egyébként a motorhoz nyulni. A motor 1,2,3,4 -es dugattyújánál 7-7-9-10 -es kompresszió. Gyertyák szépek voltak.
Szóval tök jó lett, mostmár csak a karbit lesz soron, ... úgy lehet december tájékán viszem a pécsi ajánlott karbishoz.
Ja, és még a hátsó főtengely szimeringcsere is a közeljövőben beiktatásra kerül.
Azt azért megkérdezném, hogy a hátsó vadi új lengéscsillapítókat azért csak porvédő gumival kellett volna beszerelni. Nem?
Azt azért hiányoltam róluk...
...
Kicsit hosszúra sikeredett, de úgy éreztem meg kell tisztelnem benneteket azzal, hogy ezeket megosztom, leírom.
üdv Nagyzo