ugy kezdödött, hogy belsõ fõtengelyszimeringes lett az autó.
600ezer kilométer van benne, ráfért már a csere.
ugy gondoltuk, tömitéseket is cserélünk, itt hengerfel tömitésre, szelemszár szimeringre, vezérmûtengely
szimeringre, meg hasonlókra gondolok.
a dugattyukhóz, hajtó, és nyugvócsapágyakhoz nem is nyultunk, mert nem volt értelme.
a motor szépen járt. és 6liter megállitotta, pedig autómata.
szétszedtem a mocit, a hengerfejet megcsináltattam, itt arra gondolok, hogy szelepeket, vezetõt,
szimeringet cseréltem, szelepfészkeket tisztitották ki, becsiszolták az új szelepeket , sikolták stb.
összeraktam az autót, hozzá kell tenni, nem ma kezdtem, nem is profi vagyok, de egészen értek hozzá.
minden a helyén, jött az inditás, beindult, és a füst..... hát mint egy gõzmozdony.
hófehér gõz jött a kipufogon. az ecomomy folyamatosan a pirosban.
az autó végülis ment mint egy veszett bika, de a gõz csak jött.
hengerfej le, nyomásproba, stb. minden tökéletes.
új tömités, összerakás, a jelenség ugyan az.
az autó 6hónapja áll, mert abszolut nem tudom mit kezdjek vele.
röviden ennyi!