Azert kormol jobban, mert extra uzemanyagot pumpalsz a motorba es az mar tobb, mint a rendelkezesre allo beszivott levego->tokeletlen az eges, tul dus a kevereked. Az gyari motorvezerlo elektronika pedig nem tud mar tobb levegot intezni. Ezen ugy tudsz segiteni, ha megnoveled a legszallitasodat, a turbonyomas emelesevel. Es akkor lehet kezdeni elolrol az egeszet, tobb uzemanyag, tobb levego, stb. stb egeszen addig amig birja a gyari elektronika vezerelni vagy ki nem purcan valami.
Nem gyulladt meg ki a check engine lampad? Ha a masodik AFR erzekelo konstans dus kevereket jelez akkor P0420-as hibat kaphatsz (katalizator alacsony hatekonysag) vagypedig ha nagyon sok a befecskendezett uzemanyagod akkor a gyari ECU LTFT (long term fuel trim) es STFT (short term fuel trim) parametere generalhat hibakodot ha a ketto osszege gyakran eleri a minusz 35-40%-ot. Mivel azt mondtad, hogy nem fustol nagyon, szerintem nem kell tartanod a fenti ketto hibakodtol, ez akkor szokott elojonni, ha valaki atesik a lo tuloldalara. Lattam mar sok Passatost akik ha raleptek a gazra nem latszott az auto a fusttol...