Hát igen, ezek tényleg komoly dolgok. Az emberünk nagyon hitelesnek tûnik Celica ügyben. Nem tudom tapasztaltátok-e, hogy a német kocsikra valami egészen más fizikiai törvényszerûségek vonatkoznak. Kevesebb lóerõvel, nagyobb tömeggel jobban gyorsulnak, és jobban mennek mint a hasonló japán verdák. Jellemzõ a Passat bûvölet. Nem egy ismerõsöm 2,5 TDI Passat-ja 250KM/h-nál szabályoz. 185Le, nagy kocsi. Ezek valószínûleg légüres térre vontakoznak. No persze az óra tud ilyen értékeket mutatni, de azért egy 8 általánost végzett ember is tudja, hogy ez lehetetlen.
Apámnak van egy Honda Ciciv VTI-je 4 ajtós. Szégyenletes, hogy hogyan maradnak el a híres diesel szörnyszülöttek 1,9 PDTDI és 2,0 literes társaik. Jellemzõen finoman vezetek, de ezek a GS400-ast is levillogják 180KM/h körül is. Persze én hagyom, hogy elmenjenek, de olyankor már nem suhannak, inkább vánszorognak.