Felhasználónév: Jelszó:

Szerző Téma: Chiptuning  (Megtekintve 88269 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Corvus

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
Re: Chiptuning
« Válasz #165 Dátum: 2009.03.17 23:23:37 »

Szerintetek egy meglévő chiptuning mellé egy ilyen powertuning dobozt be lehet szerelni? Akkor viszont nem a gyári értékeket venné figyelembe ez a doboz, ez így megoldható lenne, hogy pl. a chiptuning-al elért eredményt még fokozza ez a szerkentyű?



Benzines autót én csak élő széles sávú lambdás méréssel chipeltetnék. Ha sokat kap rosszabbul fog menni. Nem olyan mint a  diesel hogy csak füstölni fog.  A hondámat ők hangolták.
http://www.boxter.hu/ Esetleg írj nekik ha gondolod. 

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7958
  • Autó: 2004 Yaris Verso 1.4D4D Terra
Re: Chiptuning
« Válasz #166 Dátum: 2009.04.25 21:59:56 »
Sziasztok, apu szeretné tuningolni a kocsiját. Szerintetek ez a box megér ennyit? http://www.dieselchiptuning.hu/product_info.php?cPath=50&products_id=2166
Laco 73 :D

Corvus

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
Re: Chiptuning
« Válasz #167 Dátum: 2009.06.17 19:59:43 »
Üdv.

Régebben érdeklődtem egy denso tuning boxról itt. Nagyon rászúrtunk vele! Mindenki óvakodjon tőle!

A történetet itt olvashatjátok, bár szerintem nincs még vége:

http://crxforum.flix.hu/showTopic.php?topicId=8&seed=4a392e55dc9b2#firstComment

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: Chiptuning
« Válasz #168 Dátum: 2009.09.03 14:28:04 »
sziasztok!

végigolvastam az összes oldalt, mert érdekel ez a téma régota.
szerintem a tuningboxot felejtse el mindenki, jol megkérik az árát és a teljesitménynövekedés elenyészö a rendes chiphez képest.
nekem is volt kölcsönbe tuningbox egyáltalán nem fogott meg.

rengeteg emberrel beszéltem már a chippel kapcsoltaban, és szinte mindenki a kollár szabi féle chipre esküszik, ök felülirják a computert a kivánt értékre, és a gyári adatokat lementik, ha véletlen visszaszeretnéd alakitani, akkor azokat visszatöltik.

az én 1,4 d4d corollámra azt mondta a szabi, hogy 90le böl csinál 110le-t, és a 190nm böl lesz 260nm, ezek azok az értékek amit a motor károsodás nélkül elbir, de kérésre tovább is felhuzzák, de azt nem ajánlott!

65.000ft kérne érte, ami a legtöbb tuningdoboztol joval olcsobb, és megbizhatobb.
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

ToTo

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1594
Re: Chiptuning
« Válasz #169 Dátum: 2009.09.04 10:35:34 »

Végül megcsináltattad, ha igen akkor milyenek a tapasztalatok? A lóerő de főleg a nyomaték mértéke elég nagy, valóban ezek lettek, leméretted előtte és utána?
Toyota Yaris T SPORT
153



lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: Chiptuning
« Válasz #170 Dátum: 2009.09.04 11:52:18 »
még nem.
de miánt elkelnek a felnijeim, abbol a pénzböl chip lesz :D
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: Chiptuning
« Válasz #171 Dátum: 2009.10.12 19:50:02 »
sziasztok!

végigolvastam az összes oldalt, mert érdekel ez a téma régota.
szerintem a tuningboxot felejtse el mindenki, jol megkérik az árát és a teljesitménynövekedés elenyészö a rendes chiphez képest.
nekem is volt kölcsönbe tuningbox egyáltalán nem fogott meg.

rengeteg emberrel beszéltem már a chippel kapcsoltaban, és szinte mindenki a kollár szabi féle chipre esküszik, ök felülirják a computert a kivánt értékre, és a gyári adatokat lementik, ha véletlen visszaszeretnéd alakitani, akkor azokat visszatöltik.

az én 1,4 d4d corollámra azt mondta a szabi, hogy 90le böl csinál 110le-t, és a 190nm böl lesz 260nm, ezek azok az értékek amit a motor károsodás nélkül elbir, de kérésre tovább is felhuzzák, de azt nem ajánlott!

65.000ft kérne érte, ami a legtöbb tuningdoboztol joval olcsobb, és megbizhatobb.

na végre ez is megvolna, benne a chip
bár most az esö miatt nem tudtam kiprobálni rendesen, mert elforognak a kerekek, de érezni hogy sokkal rugalmasabb mint elötte volt :)
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9801
  • Autó: IS200 Sportcross
Re: Chiptuning
« Válasz #172 Dátum: 2009.10.13 09:28:52 »
Kíváncsi leszek az eredményre :yes:
Gabe 254.

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: Chiptuning
« Válasz #173 Dátum: 2009.10.13 09:56:03 »
azt, nem irtam de ugy alakult h nem a kollár szabi csinálta, hanem egy bunkoczi péter nevü mester
a neve talán ismerös a terepralibol.
télen marad igy a verda, majd tavaszal lesz a teljesitmény mérés, és lehet h majd még ott terhelés alatt finomitunk rajta. :D
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

tutinet

  • Vendég
Re: Chiptuning
« Válasz #174 Dátum: 2009.10.14 01:24:08 »
    CHIP TUNING MOSTANTÓL MÁSKÉPP!!!

        CHIP TUNING KICSIT MÁSKÉPP! Mint tudjuk rengetegen foglalkoznak manapság autók chippelésével és ezek közül nagyon sok esetben saccolt teljesítménynövekedést ajánlanak nem kevés pénzért... Itt általában egy érezhető ám de kiszámíthatatlan teljesítménynövekedés tapasztalható mindazzal együtt hogy az autó teljesítménygörbéje nem elemezhető hogy esetlegesen mely pontokon kívánna még további beavatkozást a dolog vagy hogy hol erőteljesebb hol pedig kevésbé hatásos a tuningolás... Ezzel szemben mi egy olyan megoldást kínálunk nektek ahol pontosan megmondható az autó töbletteljesítménye mindez papíron igazolva és a chip garantáltan a leg optimálisabb beállításokat fogja tartalmazni, mivel akár 10 alkalommal hozzányúlunk mielőtt kész a művelet. Ez a legkorszerűbb autótuningolás amit a külföldi nagy cégek is régóta alkalmaznak a teljesítmény mérő padon való beállítás.. De! És itt jön a lényeg, hogy egy komoly múltú cég által forgalmazott program amit feltöltenek az autóra nem kevés pénzért akár 120.000 ft tól 200.000 ft ig terjedően az adott autó alaptípusának a legoptimálisabb programja.. Mert hisz ezek a cégek úgy dolgoznak évek óta hogy egy adott alap autótípuson amin nincs semmiféle tuning kikisérleteznek egy programot ahogy mi is teszük minden alkalommal mikor az autó a mérőpadon áll... Ők ezt a programot ami a legjobb volt elmentik és ezt értékesítik ami valóban nagyon jó mindaddig amíg bárminemű modosítás nem keletkezik az autón. Mint pl egyedi kipufogórendszer szívóoldali tuning turbósítás.. és még sorolhatnám.. Mert ezesetben a drágán megvásárolt amúgy nagyon jó program hatását veszíti mert azok a cégek akik ezeket értékesítik belenyúlni, módosítani nem tudnak rajt csak értékesítik.. A mi esetünben viszont egy ilyen tuningolás után ha ügyfél módosít autóján relatíve olcsón utánprogramozzuk átfésüljük a beállításokat... Érdemes tehát elgondolkozni azon hogy ki mit választ.. mi a mérőpados beállítással egybekötött chiptuningot 70.000 ft ért végezzük.. de trmészetesen továbbra is rendelkezésre áll nálunk is az a lehetőség hogy autótpushoz és nem konkrét autóhoz állítjuk a chipet ezesetben 40.000 ft a kölsége. Szívó benzines autóknál maximálisan 10-12% érhető el míg a turbós benzines típusoknál akár 30% is. Hasonlóképp van ez a dízelek esetében is bár ott a turbódízeleket kell megemlíteni ahol 30- vagy néhány különleges kérés esetében 40% ot megközelítő emelés is lehetséges. bár ezutóbbi már komoly fekete füstöt is eredményez :) de van akit eznem annyira zavar...

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
Re: Chiptuning
« Válasz #175 Dátum: 2009.10.14 08:41:47 »
    CHIP TUNING MOSTANTÓL MÁSKÉPP!!!

       

Királyfi, te még hiszel a mesékben ?  [rohog]
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

tutinet

  • Vendég
Re: Chiptuning
« Válasz #176 Dátum: 2009.10.14 12:06:24 »
   CHIP TUNING MOSTANTÓL MÁSKÉPP!!!

        

Királyfi, te még hiszel a mesékben ?  [rohog]

 :no:

 :D :D

De mennyi ilyen idióta honlap meg cég van......megy a biznisz

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22170
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
  • Autó: Toyota C-HR Hybrid 2018, Toyota Corolla E110 1,8 USDM 1998
Re: Chiptuning
« Válasz #177 Dátum: 2009.10.14 19:33:40 »
Azért megy, mert mennek hozzájuk az userek.  :whistling:
Sors bona nihil aliud

tutinet

  • Vendég
Re: Chiptuning
« Válasz #178 Dátum: 2009.10.15 00:52:29 »
Azért megy, mert mennek hozzájuk az userek.  :whistling:



gyéb megjegyzés/tulajdonságok
A nagy sikerű e-Manage széria továbbfejlesztett, nagy tudású új generációja, új és fejlesztett funkciókkal.

Főbb jellemzők:
- Légtömegmérő szenzor jeleinek átírása
- Légtömegmérő kimeneti tábla: A gyári légtömegmérő kiiktatható ezáltal, az E-manage küldi az ECU felé a beállított paramétereket, mintha légtömegmérő lenne!
- Injektorvezérlés (1&2 tábla, gyárinál nagyobb injektorok lekezelése is)
- Kiegészítő injektorok vezérlése (+ két injektorkör szimultán vezérlése a gyári injektorokon felül)
- Gyújtásvezérlés (1&2 tábla)
- Külön programozható táblák hengerenként (benzin és gyújtás)
- A/F (levegő/benzin) keverékarány cél-tábla: A táblában rögzített kívánt keverékarányra húzza a benzint automatikusan(!)
- Finomhangolás lehetősége rövid gyorsítás idejére (benzin és gyújtás)
- Finomhangolás lehetősége sebesség függvényében
- Finomhangolás lehetősége hűtővíz hőmérséklet függvényében
- Finomhangolás lehetősége levegő hőmérséklet függvényében
- Gyújtás leszabályzás a kívánt fordulatszámon (Rev limiter, Launch control)
- Gyújtásállítás autómata váltós autóknál a fel-, illetve leváltás idejére
- Alapjárati benzin finomhangolás
- Kopogásérzékelő szenzor jelének monitorozása
- VTEC vezérlés (Honda)
- NVCS vezérlés (Nissan)
- Fejlett Datalog: 8 különböző paraméter folyamatos rögzítése, max 1000 perc, laptop használata nélkül, valamint akár 30 paraméter logolása laptoppal
- Külön kapcsolóval menet közben váltható program! (2db, pl. utcai és race mód)
- USB kommunikáció
- Fordulatszám-, turbónyomás-, és végsebesség tíltás kiiktatása táblákkal
- Turbónyomás leszabályzás kiiktatása (boost cut) olyan autóknál is, ahol a légtömegmérő, vagy a nyomásszenzor alapján történik a szabályzás (R34GTR, RX-7 FC3S, valamint a legtöbb Subaru)
- Alapjárati benzin állítás
- A táblák jelszóval védhetőek
- Az Ultimate ára tartalmazza a PC bázisú "Ultimate Support Tool" szoftver CD-t és kábelt.


Ez viszont már komoly, nem gagyizás

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22170
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
  • Autó: Toyota C-HR Hybrid 2018, Toyota Corolla E110 1,8 USDM 1998
Re: Chiptuning
« Válasz #179 Dátum: 2009.10.15 19:32:05 »
Jól hangzik, de érdemben én nem tudok mit hozzátenni.  Az biztos, hogyha a fele igaz, akkor igencsak bele lehet piszkálni a gyári beállításokba. Ez viszont felkészült szakembert kíván.
Sors bona nihil aliud