Még valami:
Kérdeztem a műhelyben, hogy a vezető- és utas oldali ajtókat lehet-e valami nagyon világos fóliával lefóliázni, mechanikai védelem végett?
Azt válaszolták, hogy lehet, egy komolyabb spéci fóliát mutattak rá, ami 70%-os áteresztésű. Csak van egy bibi vele, hogy ezt, ha rámérnek, ugyanúgy leszedethetik, mert manapság az autók nagy része már színezett üvegekkel gyártódik, és az előírások szerint az A oszlop mögötti két ajtón minimum 70%-os fényáteresztő üvegnek kell lennie. Na most, a gyári színezés eleve 70-75%, így ha erre még rátesz az ember egy 70%-os fóliát, akkor az már nem fog megfelelni a műszaki vizsgán, vagy rendőri ellenőrzésnél, és leszedethetik, ha kiderül, hogy fóliázva van. És logikusan, mivel ez a két üveg felület tiltott az utólagos fólia számára, műbizonylatot sem tudnak rá kiadni, csak a B oszlop mögötti fóliázásról lehet.
Ez nem törvényszerű, hogy észre is veszik az első ablakon a fóliát, de, nagyobb az esélye annak egy ellenőrzésen, hogy megvizsgálják, ha a B oszloptól hátrafelé sötétítve van az autó.
Így, ha a tulaj vállalja az ezzel járó kockázatot, megcsinálják a sötétítést, de benne van, hogy le fogják vele vetetni.