Nemrég voltam Kazincbarcikán, visszafele az M35-ösön egy super-tunning 1.4-es Opel Astra G szedán haladt elõttem a belsõben olyan 150 körül. Én mögötte krúzoltam. Az Astra fehér volt, agyonspoilerezett, dörgõs kipufi, fóliázott ablakok, vagyis a helyi HVCS egyik autóját követtem. Nos a hátsó lámpateste - gondolom Neolux-szal, vagy valami hasonlóval telibe volt fújva belülrõl. Ennek eredményeképpen az ezerágra sütõ napfénytõl, ami ráadásul beesési szöge miatt fenemód csillogott a lámpatesten - semmit sem láttam a hátsó helyzetjelzõjébõl.
Aztán utolértünk egy lassabb jármûvet, mely azt eredményezte, hogy közelebbrõl megvizslattam az Octavia fékpedálját ás a féktárcsák viszonyát a betétekkel, valamint elmondtam oda-vissza az összes sufnitunninglesötétítõsbaromarcú HVCS rokonságát nemre, felekezetre és életkorra való tekintet nélkül. Az mentett meg a kocctól, hogy kellõ követési távot tartottam. :faradt:
A féklámpája kb. úgy sejlett elõ, mint, ha helyzetjelzõ lenne.....
Na ennyit a maszek sötétítésrõl. Remélem egy pótós IFA belegyógyul egyszer a seggébe emiatt..... :robbanfej: :elkeseredett: