Álljon itt egy történet, hogyan járt egy barátom, amikor 1.4 D4-D Aurisát ennél a kereskedésnél volt kénytelen megvenni :szomoru: :
A srác eleve ilyen Aurisban gondolkodott, így a legközelebbi Toyota márkakereskedõnél érdeklõdött és egyre elõrehaladottabb tárgyalásokat folytatott. Ám mielõtt éppen megrendelte volna a kocsit saját autó beszámítással, a szekszárdi szalonvezetõ hölgy felénk jártában egy szabálytalan sávváltás következtében kisebb átalakításokat végzett a beszámítandó autó teljes bal oldalán
. Így persze macerás a beszámítás az eredetileg tervezett helyen, de a hölgy felajánlotta, hogy fájdalomdíjként kedvezõbb feltételekkel náluk vegye meg az Aurist. Mivel így nem kellett a javítással foglalkozni, hiszen õk (mivel a kárt is õk okozták) sérülten is beszámították a régi kocsit, a barátom belement ebbe. Eddig rendben van. Ez volt május végén. A megrendelés megtörtént, a hitelszerzõdés megköttetett, az Aurist a kereskedés le is rendelte, éppen egy hónapja meg is érkezett a szekszárdi telephelyre. A hölgy június 15-i átadást közölt. Ekkor kezdõdtek a problémák: :nana:
Az átadás a megadott idõpontig nem történt meg, a hölgy különbözõ, nehezen hihetõ magyarázatokkal állt elõ, hogy mikor milyen gátló körülmény merült fel (jármûkísérõ lap hiánya, befizetett regisztrációs adóról szóló igazolás hiánya stb.). Késõbb teljesen elérhetetlen lett, mobilját nem vette fel, a kereskedés központi számán sem lehetett felvenni vele a kapcsolatot, mert "éppen ügyfele volt", az ígért visszahívása rendre elmaradt. Közben a barátom már megkapta a hiteltörlesztéshez az elsõ csekket, holott azt a kocsit még nem is látta, amire a hitelt felvette. :tepemhajam:
Fogyott a türelem, a srác a múlt hétfõn elautózott Szekszárdra és személyesen érdeklõdött, mi a helyzet. Hát volt meglepetés, amikor megjelent. :kormom: Újabb magyarázatok és ígéret: "legkésõbb szerdán átvehetõ a kocsit". Persze a hölgy nem jelentkezett a megadott napon sem :robbanfej: . Másnap ismét elérhetetlen volt. A srác már a hitelszerzõdés felmondását intézte, hogy az autóra nem tart igényt. :szomoru:
Ekkor támadt egy ötletünk :hmm: . Levelet írtunk a TMH-nak, hogy utána tudnának-e nézni, volt-e esetleg garanciális javítása a kocsinak (mert már erre is gondoltunk), illetve egyáltalán mi lehet a csúszás oka? Ekkor valami megmozdult. E hét hétfõjén jelentkezett a hölgy édesanyja, egyben a kereskedés tulajdonosa és hivatkozott a TMH-tól kapott megkeresésre, majd sûrû bocsánatkérések közepette további két nap türelmet kért. A két nap sem jött be, de aztán a mai napon,
30 nappal azután, hogy a kocsit a kereskedés megkapta, a barátom végre átvehette az Aurist. :mivan:
Vonja le mindenki a következtetéseket. Ez a hozzáállás nem egy Toyota kereskedésre vall :morons: . Eddig két különbözõ Toyota kereskedésben vettem összesen három autót, de mindkét helyen sokkal korrektebb magatartást tanúsítottak, hiszen a vevõkbõl élnek. Ez a történet egy alapos ellenpélda és bízom benne, hogy nem ez a jellemzõ. :punch: