Szerző Téma: Beszélgessünk...  (Megtekintve 118673 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #210 Dátum: 2010.01.11 06:17:33 »
Tutinet miért kell valakit egyből rábeszélni egy subarura ha mondjuk toyotát akar? ;)

Az egyik amúgy jobbos autó volt és úgy lett átépítve amit a fene tudja mennyire csináltak meg jól.A másik mondjuk szép,de kevés subarust ismerek aki megáll 224 pacinál és nem nyúl semmihez szal nem hinném egyikről sem hogy tuningmentes...

Ja és a feketére még kell regadót is fizetni ami nagyon húzós:nono:

BloodRedSandman

  • Vendég
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #211 Dátum: 2010.01.11 08:29:28 »
Ja és a feketére még kell regadót is fizetni ami nagyon húzós:nono:


Ottvan odaírtam! 705000huf

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #212 Dátum: 2010.01.11 08:40:15 »
Reggel volt nem figyeltem :surrender: :)

BloodRedSandman

  • Vendég
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #213 Dátum: 2010.01.11 11:38:15 »
Reggel volt nem figyeltem :surrender: :)

Oki!

Ha egyszer eljössz mikrotalira, vihetnél egy kört :winkiss: Megnéztem a Monza videókat, megtiszteltetés lenne :tt2: :D

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #214 Dátum: 2010.01.11 12:47:23 »
Reggel volt nem figyeltem :surrender: :)

Oki!

Ha egyszer eljössz mikrotalira, vihetnél egy kört :winkiss: Megnéztem a Monza videókat, megtiszteltetés lenne :tt2: :D

Most péntek jó lehet úgyis át kellene vennem a klubkártyámat vagy mit:-)

pzs

  • Vendég
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #215 Dátum: 2010.01.11 13:05:30 »
Hatso ulessor ugye nincs benn az autodban?  :wacko: Remelem belefer 2 kor...  :innocent:

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #216 Dátum: 2010.01.11 13:13:27 »
Bent van szal simán mehet 2kör is,csak elég hangos lesz és kemény:-)Most amúgy nincs még jól beállítva,mert 2 dolog még hiányzik abból ami a vége szal tavasszal lesz az igazi :devil:

BloodRedSandman

  • Vendég
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #217 Dátum: 2010.01.11 13:15:08 »
Bent van szal simán mehet 2kör is,csak elég hangos lesz és kemény:-)Most amúgy nincs még jól beállítva,mert 2 dolog még hiányzik abból ami a vége szal tavasszal lesz az igazi :devil:

Nembaj ezt elnézzük és majd viszünk kispárnákat meg aranyérkenőcsöt :D

pzs

  • Vendég
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #218 Dátum: 2010.01.11 13:45:02 »
Tudtok olyan valakit aki turbos/kompresszoros yarist birtokol hazankban? Nagyon erdekelne, hogy mit lehet elerni vele... Par honappal, de lehet, hogy inkabb egy evvel ezelott volt egy elado a hahu-n (facelift elotti, szurke, TTE kompresszoros, kepek alapjan eleg ketes allapotban). Nem tudjatok esetleg annak mi lett a sorsa?

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #219 Dátum: 2010.01.11 13:52:30 »
Hát most van egy turbós yaris ami fekete és a legújabb,de még csak cisszegni hallottam valahol.Olyat 2-t ismerek aki turbót vagy kompresszort akart tenni a yarisra,de a másfél millát sokallta...

ToTo

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1597
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #220 Dátum: 2010.01.11 18:52:45 »

Én gondolkoztam a kompresszoron, de nagyon. Már be is voltam jegyezve Kölnbe a TTE gyárba, ahol betették volna a kompit, akkor 4000 euro volt a díj beszereléssel együtt. Florian Bachus főmérnökkel tartottam a kapcsolatot, kb. 1.2 milla lett volna átszámítva. Egy bibi volt a dologban, miután megtudták, hogy nem széria és gyári az autó, meglepetésemre azt mondták, hogy nem vállalják a beszerelést, csak gyári autón. Sikerült rábeszélni Flórián-t és a főnököket, hogy mégis tegyék meg, de utána benyögték a legvégén, hogy beteszik ha nagyon szeretném, de nem vállalnak rá garanciát, ha viszont gyári lenne az autó, akkor adtak volna rá 3 év garit. Azt tanácsolna Flórián, hogy tegyem újra gyárivá az autót és akkor marad a gari. Én átgondoltam a helyzetet és inkább lemondtam egészről, nekem nagyon fontos lett volna akkor a gari a kompresszorra, nem is akármilyen, azért a 3 év az 3 év. Inkább fejlesztettem pár más dolgon, de sajnos a kompi elmaradt, pedig jó lett volna a 140 paci és 190 nm!

Egyébként Angliában ismerek egy srácot aki egy GREDDY vagy BLITZ kompresszort be is szerel és kalibrál 2500 fontért, több Yaris-t csinált már, érti a dolgát nagyon. Ő volt az első Angliában aki turbósította Yarisát, 220 pacira nyomta fel a gépet.
Toyota Yaris T SPORT
153



pzs

  • Vendég
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #221 Dátum: 2010.01.11 19:58:27 »

Én gondolkoztam a kompresszoron, de nagyon. Már be is voltam jegyezve Kölnbe a TTE gyárba, ahol betették volna a kompit, akkor 4000 euro volt a díj beszereléssel együtt. Florian Bachus főmérnökkel tartottam a kapcsolatot, kb. 1.2 milla lett volna átszámítva. Egy bibi volt a dologban, miután megtudták, hogy nem széria és gyári az autó, meglepetésemre azt mondták, hogy nem vállalják a beszerelést, csak gyári autón. Sikerült rábeszélni Flórián-t és a főnököket, hogy mégis tegyék meg, de utána benyögték a legvégén, hogy beteszik ha nagyon szeretném, de nem vállalnak rá garanciát, ha viszont gyári lenne az autó, akkor adtak volna rá 3 év garit. Azt tanácsolna Flórián, hogy tegyem újra gyárivá az autót és akkor marad a gari. Én átgondoltam a helyzetet és inkább lemondtam egészről, nekem nagyon fontos lett volna akkor a gari a kompresszorra, nem is akármilyen, azért a 3 év az 3 év. Inkább fejlesztettem pár más dolgon, de sajnos a kompi elmaradt, pedig jó lett volna a 140 paci és 190 nm!

Egyébként Angliában ismerek egy srácot aki egy GREDDY vagy BLITZ kompresszort be is szerel és kalibrál 2500 fontért, több Yaris-t csinált már, érti a dolgát nagyon. Ő volt az első Angliában aki turbósította Yarisát, 220 pacira nyomta fel a gépet.

Nem vagyok benne biztos, hogy 220 pacit hosszu tavon birna ez a motor. A 150nel meg biztosan nem lenne semmi gond, mert ugye gyari turbos Vitz is volt anno. Nem vagyok nagy szakerto de a 150-180 kozottire mondanam azt, hogy birna, ha megfeleloen hasznaljuk es vagyazunk ra...

Honnan szerzi be egyebkent? Magat a kompresszort szereles nelkul 500 fonttal dragabban adja alapbol a Blitz. Mondjuk tokmind1, mert majd 1 millat nem tudok erre sporolni iden...

ToTo

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1597
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #222 Dátum: 2010.01.11 21:00:26 »

Nem vagyok benne biztos, hogy 220 pacit hosszu tavon birna ez a motor. A 150nel meg biztosan nem lenne semmi gond, mert ugye gyari turbos Vitz is volt anno. Nem vagyok nagy szakerto de a 150-180 kozottire mondanam azt, hogy birna, ha megfeleloen hasznaljuk es vagyazunk ra...

Honnan szerzi be egyebkent? Magat a kompresszort szereles nelkul 500 fonttal dragabban adja alapbol a Blitz. Mondjuk tokmind1, mert majd 1 millat nem tudok erre sporolni iden...

Pedig elbírta a pacikat, kicserélt szinte mindent, dugattyúk, hajtókarok, stb... Szóval a moci így bírta a strapát.

Az angol hivatalos forgalmazónál mindig drágább lesz... Amúgy a srác Amerikából szerzi be a kompikat, állítólag van egy megbízható beszerzési forrása, olcsóbban szerzi be az tuti... Már én is lemondtam a kompiról, akkor még volt egy kis spórolt pénzem és még bele is mentem volna, ha Flóriánék érthetetlenül nem kavarnak be, sajnos ma már pénzem sincs, szóval ugrott az ötlet. Azért még bízom a lottóban és totóban!  :clap:
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.11 21:02:25 írta ToTo »
Toyota Yaris T SPORT
153



pzs

  • Vendég
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #223 Dátum: 2010.01.19 22:46:19 »
Lehet, hogy ennek a poenok kozt lenne a helye, de hogy ne legyen olyan egyhangu ez a topic belinkelem ide, mert megiscsak a tuningrol szol...  :hug: :clap:

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #224 Dátum: 2010.01.20 18:44:35 »
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.