Avensis tuning topicbol kiemelve:
Pzs.Mire használnád az autót ha erősebb lenne?Én a helyedben egy IS-t vennék és abba nagy bontás nélkül belemegy a 3sgte mivel japánban úgy is gyártották.
Mindkettőtöknek mondom hogy én évi 38ezret fizettem súlyadóra ugye ami most 170 paci felett a 2szerese lesz és 87ezret fogok fizetni az alapján amit egy haverom küldött át nemrég..Szal jobban lehet járni azzal ha nem alapon erős autót vesztek hanem egy 150 paci körülit aminek a forgalmijában az van és abba beletenni az okosságot.Ezt is figyelembe kell venni.Nekem ráadásul tetszik az is200,de ez itt off.Szal sztem Brscimbi tegyél bele egy 3sgte-t van aki megcsinálja profin és sztem 6 kilóból meg is lehet,de arra is számíts hogy kelleni fog erősebb fék,de lehet hogy csak egy komoly nem verseny betéttel is jó leszel.Ha nagyon küldeni akarod akkor gondolkozz valami ültetésen is vagyis kis keményítésen a futóművel nehogy elszállj egy olyan kanyarban amiről azt gondolod sebességben jó,de a futóműved nem bírja...
Az elkovetkezendo 1-2 evre meg megfelelo lesz a Yaris. Tokeletes kis tanuloauto szerintem. De valljuk be, maximum sportosnak nevezheto. Egy olyan valamire vagyom, amivel nyugodt szivvel ki lehet menni palyara is, viszont a mindennapokban is megallna a helyet. Ja es meg az autoplyazas is elviselheto legyen, mert a Yaris nem erre lett kitalalva. 130-140nel nagyon zajos.
Bevallom oszinten mar komolyabb gepeken is gondolkodtam. Amiota lattam es hallottam eloben egy SC400-at amirol a minap irtam azota szinte vele almodom. Beszelgettunk errol MrIP-vel es arra jutottunk, hogy kishazankban nem nagyon lehet ilyenhez hozzajutni normalis aron. A mobile24-en hirdetnek parat, de mire itt forgalomba irja az ember addig ki kell meg csengetni 1-1.5 millat regado cimen meg meg egy csomo egyeb koltsege van (hazaszallitas, stb.). A fenntartasi koltsegekrol meg nem is beszelve. Ahogy Te is irtad papiron a 150 paci ami realis, kulonben pengetheted kifele a penzt luxusado cimen, mikozben van egy nagyjabol 2 millat ero autod. Kicsit vicces
Vagy inkabb szomoru...
Hozza lehet jutni meg pl. az
itt talalhato JZZ30-as Saorer-ekhez is amik 1JZ-GTE motorral vannak szerelve es van kezi valtos valtozat is, csak annyi veluk a gond, hogy "rossz" oldalon van a kormany. Ezeknel viszont mar nem kene azon a kis + loeron gondolkodni...
Nem zartam ki ezt sem, de a ha jozan esszel gondolkodunk es nem az autoba szeretnenk olni minden penzunket akkor nem ez a kategoria az esszeru valasztas
Egy ilyen autohoz fel kell eloszor noni, en meg tartok ott. Ami talan jarhato ut lenne: megvenni egy itteni peldanyt (most ugye pont van egy ketes allapotu SC300 elado), behozni egy JZZ30ast bontsara, ami tokeletes allapotban van, valtot blokkot atrakni, az NKH elvileg el kell fogadja, mivel ezt az autot ezzel a motorral/valtoval is szereltek. Mi a velemenyed errol?
Ha a realitas talajan akarok maradni akkor az IS200 a megfelelo es elerheto valasztas. Mar evek ota az egyik legszebb autonak tartom. A Corollatol kicsit felek, mert szerintem a valtojaval sosem lennek megelegedve es sztem ehhez a motorhoz mas futomu, fekek kellenek. Egy olyat mint a tied mar szivesen elfogadnek, de senkinek nincs elado. Szoval ha mondjuk a nem tul tavoli jovoben megvennek egy "szinte uj piros peldanyt" (ha jul tudom ismeritek a sracot aki mar egy jo ideje hirdeti
) akkor ugyanott tartanek, hogy meg egy vagyont ra kellene kolteni, hogy meg legyek vele elegedve
Lehet, hogy az lesz a vege, hogy megnezzuk mennyit bir a Yaris es lesz egy (a kategoriajaban talan egyedi
) autom, amit soha nem adok el, mert csak bukni lehet rajta...
Bocs a kisregenyert es remelem jo helyre irtam.