Sziasztok!
Lassan megvettem mindent, ami kell a kipufogóhoz, meg a vízpumpa és a szelephézagoló alátétek kivételével a vezérléscseréhez is, hála Istennek.
A kipufogón gondolkodok erősen, mert elvileg holnap állok neki. Cső is lett, Bosal 54-es 2m-es, egész jól néz ki.
A Bosal univerzális katalizátor, ami benne van, lefelé néz a hővédő lemezével. Kiderült, hogy ez jól áll, mert az autón van hővédő lemez, ez a kocsi alatti dolgokat védi, ha mondjuk kiszáradt füves részen állna meg az ember, hogy ne gyújtsa fel.
A katalizátor mögötti karimás csatlakozó csúnyán szétégett, ott is fúj ki. Hegeszteni esélytelen, elpárolog az anyag. A katalizátor után elvileg 50-100 fokkal magasabb a hőmérséklet, mint előtte, gondolom emiatt van. Oda nem vettem ilyen csatlakozót, mert drágának találtam (15000 HUF utángyártottban), így bilincselni fogom a csövet. Van 350 fokot bíró pasztám, ami határeset, de szerintem ha nem is bírná, attól még tömíteni fog, szétesni meg nem tud
Ha úgy van, ahogy tervezem, akkor szétvágom a csövet a katalizátor után (láncos vágóval), leveszem a leömlőről, meg a gumibakot lecsavarom, és így lejön az eleje. Ha úgy látom, lecserélem a flexicsövet is erősítettre. A leömlőn a 3 tőcsavarból egy vége letörött, ezt nem tudtam beszerezni még, ha gond lenne vele, van kipufogócsavar, valahogy megpróbálom megoldani azokkal. Ha a hátsó részt nem kell levenni így, akkor viszonylag hamar meglehet a dolog. Hőálló pálcákat vettem (legalábbis a boltban azt mondták, hogy az) 25 db-ot, remélem elég lesz, legfeljebb négyszer kell a csőnél körbevarrni...