Sziasztok!
Az autó is, én is kezdünk eredti állapotba kerülni
Rendkívül nagy szerencsém volt, mert az alkatrészbolt visszavette a motyót, így csak a különbözetett kellett kiköhögni. Tehát most bele való Platina, ELLENÁLLÁS KÁBEL ( hogy ez miért nem gyújtókábel?
), trafó kábel és ha már lúd, akkor új löttyök is.
Most értem vissza a próbakörről, kb 40km-t mentem, és többségében + élményeim vannak.
Az első indításnál hihetetlen büdi jött a kéményből, kicsit dúsnak éreztem. Nem az a könyvbe illő ránézek a kulcsra és indul ( mint a nem belevaló cuccokkal
) , hanem picit, tán 1et, max 2-t fordul az önindító és utána kell életre. Picit hangosabb az elején, és minimálisan, mintha lomhább lenne,
DE.Miután megálltam és indultam vissza, jó, nyilván bemelegedett, de drasztikusan jobb lett. Teljesen sima, csendes, nulla benzin szag, és tempóból nagyon jó gyorsulás.
Ugye mi küzdünk a Tetris 8mbit-es ECU áldásos felfogási, és kalkulálási gyorsaságával, így azért gondolom, meg mintha olvastam volna is, hogy azért egy majdnem 100km, mire minden beáll, és megtanulja az újdonságokat. Hétfőn begurulok egy cimbimhez, hogy strobival picit állítsunk az előgyújtáson, mert az az első, és második nagyobb ,,teszteken" is sokat dobott.
Még mindig nem jutottam el, hogy egyáltalán kigondoljam, hogy milyen csövekkel oldjam meg a cold air-t de ami késik nem múlik. Viszont az én így is túl légdús konstrukciómhoz vajon kell-é több oxigén?
Az biztos, hogy a következő futómű állítás lesz, Denso Hybrid lapátok, és ha lesz időm, akkor a 4-2-1 leömlő, de a katalizátort azért megtartanám. Majd meglátjuk.
Most, hogy happy minden, leszámítva az óráról órára történő drágulást, remélem lesz Nagy Toyota találkozó, mint tavaly, bár az pótlás volt 2év elmaradása miatt.
Szép napot és balesetmentes közlekedést!
ui. Végre minket is utolért a hónapok óta emlegetett drágulnak a használtautók effektus érzései. Már romot sem lehet 200-300 alatt kapni. Hát még egy épkézláb darabot