Az a vicc, hogy minden dimenziójában jó az ülés, csak 1-1 rögzítési pontban tér el oldalanként. Ugye a lényeg a minnél alacsonyabb ülés pozíció elérése, és oldaltartás kicsikarása volt lehetőleg házon, Toyota-n belül. Erre a GT-4 ideális az elérhető opciókból, de amiatt az 1 fül miatt inkább tényleg vágatok egy selejtből, mert a saját szinte újszerűmet nem bántom. Sínt nem tudok áttenni, mert ez dönthető, és ,,Riyusoke" úgy tervezte, hogy a sínnel jön az ülőlap is.... Bravo
Amit írtál bontót, nem is hallottam róla, de kaptam egy infót, hogy lesz nagy valószínűséggel komplett autó, és akkor majd abból csemegézem. De talomba rakom, Köszi!
Plusz akkor már megcsináltatom a nem is tudom hány100ezer km-et
gelt üléseket. Mókás, hogyha nem tudnám, milyen volt újkorában, nem érdekelne a nem is annyira puha szivacs, de így ez nem maradhat. És akkor már csak az az ,,áldott" maszkos lámpa kell, és teljes a boldogság.
Erre a doblemez témára, védelemre nem hiszem el, hogy az autóipar nem talált még ki valamit. Volt itt téma már, hogy olaj, zsír, szilikon, meg egy külön erre kitalált kegyszervegyszer, de tökéletes sosem lesz.
Én úgy 5 környékén már az M3-on vagyok, nincs eső, hó, mégis szanaszét van szórva, és mire leérek, úgy néz ki az autó mintha egy rallye etapról érkeztem volna. Nagyon örülök, hogy nem sajátot kell ennek kitennem.
Elővizsga szemle létezik, szerintem ez OT-re is igaz lehet. Egy próbát megérhet majd, ha aktuális lesz.