Imádom a ,,félre eső pontokat" ....
Nagyon elgondolkodtató ez a ,,pokolcső" csere, de a a leírtak alapján elkerülhetetlen. 78nál volt vezérlés, vízpumpa csere, de utána jött 4év hányattatott állás. 82nél keltettük életre, ezekkel látszólag semmi gond nem volt, de ez a cső elkerülte a figyelmemet, és gondolom nincs az a szerelő, aki magától kicserélte volna anno. Minden esetre az elmúlt napokban ( tudjuk milyen jóféle hőfokok voltak/vannak) sem pályán, sem városba semmi gond nem volt.
Ezt a váltózselét én is beletettem. Igazából majdnem minden új az autóba, de rendszeresen sikerült recsegősen hol.2, hol 3.váltani. Nyilván nem úgy kéne használni de vannak meglepi ,,sleeper" pillanatok
Miután kicsit állítgattunk rajta, teljesen véletlenül ( azt hiszem ez 2-3 hónapja került itt szóba) ráakadtam erre a kotyvalékra. Maga a márka nálam non plus ultra, és én sem járok még az 1000-1500km beépülési ciklus végén, de már elsőre olyan volt ( aki volt spórtoló, és ne adj Isten akadtak gondjai a térdével, és kapta azt a jófajta horror tűs injekciót csontba löttyel, hogy ne kattogjon ) mintha egy földöntúli anyagba mozogna a váltó. Bajt nem tesz, az biztos. Az olaj választásomra nagyon büszke vagyok, bár lehet, hogy a Toyota, és az olajhűtőn több múlik, de pálya, tartós város után, amint beállok, nyitom a géptetőt, picit járatom, aztán lelövöm és tapizom az olajhűtőt. Nagyon nem bírom a forró dolgokat, egyezerűen a kezem túl ,,városipuhány" , de ezt simán tudom tartani. Ergo nem melegszik olyan szintre, ami bajra utalna. Működik a rendszer
Ha majd aktuális lesz, egy találkozó összejöhetne valamikor. Jó ez a RedSun, de más világ
Vigyázzatok!