Ákos kifogta, de a váltóolaj-cserét nem csinálta jól, úgy vélem most pillanatnyilag. Nagyon nem tetszett nekem a váltó, akadozik, nehezen megy be néha bizonyos fokozatokba. Vagyis talán eddig, mert, mintha jobb lenne, hogy lecseréltem a 14e km-t futott Castrol TAF X olajat, a 2,6 litert.
Emlékszem, egy régi posztban olvastam, hogy Ákos leírta, milyen nehezen tett bele 2,6 litert, meg is emelte az elejét... Persze, mert most utánanéztem, és hát 1,9 liter kell bele. Talán ez sem mindegy, és most XADO atomic olajat tettem bele, és mintha már egy kicsit jobb is lenne. Igza még hosszú útra nem mentem, csak itt a városban... Majd honapután megyek 600km-t. Aztán kiderül, hogy kiderül-e.
Gondolom most nem a Hondáról beszélünk. Azok ugyanis érdekesek, egyik ismerősömnek egy régi Civic-jébe motorolaj kellett a váltóba. Ő rutinból váltóolajat tett bele, két váltót el is küldött emiatt sikeresen
Carinánál viszont a Haynes valóban 2,6 litert ír, amin én is csodálkozok. Nekem japán van, de abba 2,5 sem ment bele teljesen szerintem, kb. vízszintes helyzetben, de ha az eleje feljebb volt, akkor sem. Én nem a litert nézem, hanem a szintet. Ha jön kifele a töltőcsavarnál, akkor kész. Az 1,9 liter honnan van, annyinál elindult folyni kifelé?
Szerk.:
A Liqui Moly oldala is 2,6 litert ír rá, és a Castrol olajválasztó is... az 1,9 kevés lesz szerintem. A 2,6 esetleg akkor mehet bele, ha száraz a váltó belülről...azt gondolom. Egyébként én is rosszul emlékeztem, mert valamiért 2,5 maradt a fejemben, talán mert annál több sosem ment bele
De még a Celica leírása a C52 váltóról is 2,6 litert ír.