Sziasztok!
A héten megvettem elvileg mindent, ami kelleni fog a javításhoz:
- tűzkarikák a leömlőnél levő csatlakozóhoz
- szett a következő csatlakozáshoz tömítéssel és csavarokkal, valamint a gumi függesztőkkel
- a katalizátor előtti függesztő gumibak
- 50x150-es flexicső (3 rétegű)
- hátsó motortartó gumibak, mert szerintem van baja
- vékony hegesztőpálca (1,6mm-es) a flexicső hegesztéséhez
Gondoltam, hogy ma nekiállok, mert közel-távol ez a legmelegebb nap, de kissé lelombozódtam, mert ehhez a földön szereléshez most is túl hideg van nekem. A másik, hogy a hátsó gumibak nagyon érdekesen van benne, eléggé elzárt helyen. Alul a bölcső fogja, felül meg tele van minden a szervó csöveivel, így elsőre nem látom, hogyan lehetne kifordítani onnan? Alul a bölcsőtől el tudom szabadítani, az egész jól hozzáférhető lenne, de a többihez melegebb idő kellene, meg mondjuk egy akna sem ártana hozzá. A motor meg szerintem azért nem mozdul nagyot, mert az első bak nemrég lett cserélve, és az még tart, de ha sokáig hagyom, az is kifekszik hamar.
Szóval egyelőre marad a kímélő üzemmód, a paszta még egész jól bírja. Ha kicsit melegebb lesz, szerveznem kell egy aknát, és akkor talán meg lehet csinálni egy nap a gumibak cserét és a flexicső beépítést is.
Így meg annyit tudtam, hogy a két fedőréteggel lekent acélfelniket a téligumikkal végre feltettem, már nagyon ideje volt