Mindenképpen érdemes, ha amúgy a kocsi jó állapotban van.
Lehet tudni, hogy mi baja lett?
Nekünk egy OFF 206-on (1.4 8V) februárban volt HF tömítés csere. Kompletten 40 valahány e-t fizettünk a szerelőnek, úgy, hogy ő végezte a munkát, és vette meg: vezérműszíj (vagy készlet), kipuff sor tömítés, megfelelő olajszűrő.
A többi cuccot én vettem: HF csavarok, HF tömítés, szívósor tömítés, olaj, (nem belevaló) olajszűrő, hűtő tisztító adalék, fagyálló.
Itt nem volt "komolyabb" mechanikai probléma, csak olaj ment a hűtővízbe (HF tömítésben az a tömítés adta meg magát, ami az olajjárat körül van, ezek után az összes többi vizes tömítés és maga a HF tömítést is szétette az olaj, az egész nem olajálló, csak az olaj járat körül van benne olajálló betét).
Utána még cseréltem hűtőradiátort (szivárgott), hűtő csöveket (olaj kikezdte). Vízhőfok jeladót (belülről KH-s lett).