Sziasztok!
Tegnap végre kicseréltettem a fékerőelosztót. Kicsit meglepődött a szerelő, mikor látta, hogy a bontott alkatrész 5 lukas, míg az eredeti ABS-es 4, illetve lehet hogy gyárilag tökéletesen elfedték? Ezek szerint a nem ABS 5, az ABS-es 4 lyukas? A képen az eredeti van, nyíllal jelezve a vak lyukat. A szerelő is igyekezett valahogy lezárni, de azért ott elég nagy nyomások vannak, ha jól sejtem. Jelenthet ez bármi veszélyt?
Egyébként a fékhatás kiegyenlítettebb, de 200 km után viszem vissza fékolaj cserére és akkor mérünk fékerőt is. A márciusi vizsgán kicsit 20% felett volt az eltérés és enyhén jobbra húzott, vizes úton kis sebességnél érezhetően megcsúszott a jobb első kerék.
50 ezer km után megnézettem a váltóolajat is. Érdemes volt, most ismét finomabban veszi a fokozatokat.
Megint (kiégett) egy piranha led a DRL lámpatestben. Ez már a harmadik 2 év alatt... Egyre gyorsabban megy a kiforraszt-beforraszt, vízmentesen leragaszt Pattex Gel 100%-al művelet. Ügyes ez a ragasztó, mert könnyen újra lefeszíthető a cseréhez.