Akkor értem már. Újonnan sem drága, vagy bontottan gondoltad? Mert egy bontott is lehet beállt ugye...
Hála Istennek az enyémen nem volt.most műszakin ilyen gond, de hamarosan fékfolyadékot kell cseréltetnem megint.
TtkRN2
Enyémmel sincs gond, sosem volt, a versenyautó Corollámmal volt ilyen baj.
Megnéztem a toyodiy.com-on, VALVE ASSY, PROPORTIONING az angol neve, de az én Carinám ugye nem ABS-es, ezért nem tudom ugyan olyan van-e az ABS-es Carinákba is vagy sem, szerintem nagy eséllyel ugyanez van azokban is.
Itt a gyári cikkszáma: 47150-12110 a toyodiy € 213.39 árat ír, azért az nem kevés, én kevesebbre gondoltam...
Szerintem bontottat is meg lehet venni, mert nagyon ritkán romlik el, hiába öreg akkor sem megy tönkre, igen egyébként nagy valószínűséggel összefügghet azzal, hogy gyakran cserélik-e ki a fékfolyadékot a teljes fékrendszerben (max. 2 évente kellene) vagy sem, de Carinánál még nem hallottam hibásról egyébként eddig...
Versenypályán is használom a Carinát ezért Motul DOT 5.1-es fékfolyadékot használok, ez tuti, merem ajánlani mindenkinek, szegény barátom vett egy OFF-os autót (gyári versenyváltozat) és csak a fékfolyadékcsere maradt el az ilyenkor szokásos cserék elvégzésekor a vétel után és az első Hungaroringes nyílt napon beleállt a gumifalba a célegyenes végén. Így a csere ára helyetti több mint 100 szoros javítási költséget fizetett. Egy szép Carina cakkom-pakk kijött volna abból az összegből. Nem szabad elfelejtkezni a fékfolyadék cseréjéről, pláne annak, aki szereti néha kihasználni a lóerőket.
Ez a fékerőelosztó sem játék, ha elromlik, én utólag visszagondolva emiatt a pici alkatrész miatt ütöttem ki a szalagkorlátot 1998-ban a pécsi hegyi versenyen, tehát megfizettem én is a tanulópénzt már régen, előtte vidáman kiadtam volna érte 213.39 EURót elhihetitek ha megúszhattam volna azt!