Sziasztok!
Ma sikerült megejteni a fékbetétcserét hála Istennek.
Röviden leírom:
Nem tudom, mi kellene legyen benne, de pár rugós lemez van a nyeregben, ami rozsdamentes, ezek maradtak. A két betétet két rugó nyomja szét, semmi más lemez sehol...
Szerszámlista (kerék levételen kívül):
Nyomatékkulcs, 14-es dugókulcs és villáskulcs, 17-es villáskulcs a féknyereghez. Kalapács és valami megfelelő vastag ellendarab, amivel vissza lehet nyomni a féknyeregben a dugattyút. Nem kalapáltam, a nyelével feszítettem csak.
Simán visszament, a tartályból nem folyt ki a fékfolyadék. Kicsit max fölé ment.
Tényleg hamar megvan, FUBA igazad volt
Kerék le, féknyereg le és felköt, hogy a fékcső ne menjen tönkre. Szánok közül egy volt rozsdás, lepucoltam, hőálló zsírral bekentem. Dugattyút visszanyom, régi betét ki, új ahhoz hasonlóan vissza. Ahol csúsznak a nyeregben ott nagyon vékony zsírt kaptak, nem tud a tárcsához kerülni.
Nyereg leakaszt, visszarak, 39 Nm-re meghúz. Agy megforgat, nem szorul. Kerék vissza. Másik oldal ugyanígy. Elsőre bő egy óra volt a kettő oldal. Kipróbál, működik, örül
Eddig is jól gurult az autó, de most valami hihetetlenül jól gurul üresben! Kíváncsi leszek a fogyasztásra.
Annyi, hogy kicsit hamarabb kezd fogni a fék, mint eddig, de jól működik. 200km-t kell finomkodni, semmi vasalást nem írt, egész jól fog. Könnyen figyelem, most lett meg a 343000 km
A régiről is van kép, félelmetes. QH volt benne, 7mm vastag ferodollal. Az újon kb. 10 mm.
Ha PC közelbe kerülök, akkor teszek fel képet. Nem sok van sajnos, mert siettem a gyerekekért utána
Tapatalkkal küldve az én Redmi Note 2 eszközömről