Szia Sándor!
Nem olyan erős az a rugó. Mozogni kell a szelepnek, ahogy a videón.
Itt egy másik az ellenőrzésre (5'-től). Ha lehúzod a szelepfedélről, érezni kell a vákuumot.
https://www.youtube.com/watch?v=5Kt5ubcQaK0
Ezen az ábrán az is látszik, hogyan kell változnia az áteresztőképességnek a szívókamra vákuuma függvényében
Gázkar huzogatásával, eleresztésével elvileg (talán) tesztelhető.
De vsz. fölösleges. Nálam kimondottan hangos volt a megragadt szelep. Itt csak azt ellenőrzik, hogy egyáltalán átereszt-e, mert a nyomás növekedése okozhat látványosabb problémát (pl. szétnyomja valamelyik szimeringet, átereszt a szelepfedél tömítés)
Szia Zoli, Sziasztok Fórumtársak !
De jó hogy vagytok!!!
Zotya, te aztán igazán beleástad magad a Carina témába!
Szerintem egyéb autótípusban is jártas vagy, esetleg hivatásos autószerelőként N°1..!
Mélyre hatóak ismereteid, mindent jól elmagyarázol doksikkal alátámasztva az érthetőség -és magamfajta "alul tanult autodidakta"- kedvéért!
A linkelt videó nagyon jó, nyelvismeret nélkül is rávezet az ellenőrzés hatékonyságára: ha jó a rugó, kiegyenlített nyomás mellett motor irányába zár a szelep...!
KÖSZÖNÖM SZÉPEN! Üdvi!
U.i.: Szerettem volna küldeni egy koccintós hangulatjelet is, de sajna nekünk nincs ilyen, pontosabban: nem találtam..!
Szerkesztőink, Moderátoraink! Lehetne egy hasonló "smiley" is, hiszen közeleg a szilveszter és újév...?!