Sziasztok!
Elmúlt szombatra kaptunk egy meghívást a Hungaroringre Fuba fórumtársunk és a testvére által az autós nyílt napra!
Fuba vitt pár kört engem a saját Carinájával, háát élményautózás volt a javából, pedig állítása szerint már kijött a mindennapi gyakorlatból!!
Brutál módon ment, ezt így nem lehet elmesélni, mellé kell ülni...
2-3-mas szabályzás, ami a csövön kifért, célegyenes végén a "na lássuk mi a vége?!" mondatnál nem voltam teljesen nyugodt, te 160-ra emlékszem...
Az is elég rémisztő volt, amikor driftelve csúsztunk be 1-1 kanyarba, úgy hogy a külső íven meg egy irányba haladtunk egy másik autóval...
40 mm ültetéssel és a /225-ös gumikkal fantasztikus az úttartása, őrült tempóval kell belemenni egy-egy kanyarba, hogy elinduljon a hátulja. Természetesen kb állandóan ilyen tempóval mentünk minden kanyarban, egyszer nem sikerült összeszedni és a füvön kötöttünk ki..
Sajnos tesója nem tudott vinni minket, de az félelmetes lett volna... A régi BMW-jével körözte a Corvette, Skyline, Audi stb gépeket, egyedül valami Porsche-t nem sikerült megfognia...
Köszi mégegyszer FUBA!
Kipróbáltam én is a japán Carináját, de csak a parkolóban, hát kicsit elszongyolodtam, amikor koppon alátekert kormánnyal, szinte egy helyben forgott körbe a kocsi...
Az enyém angol és nem tudok vele sehol megfordulni, csak Y-ban, nem a saját bénaságom miatt, hanem egyértelműen nagyobb a fordulóköre...
Japán-angol kormánymű csereszavatos?