Köszi a tippet. át is nézem, bár összefoglaltad, hogy nem lesz jobb.
Tudjátok talán két olyan dolog van amiért újabb autót szeretnék: egy 6. sebesség a zajcsökkentés és fogyasztás csökkentés érdekében és egy beépített GPS- multi média. Ha ezt be lehetne valahogy jó áron varázsolni az jó lenne. Vagy mondjuk egy tabletet.
Szia Peti!
Na,
utánanéztem kicsit a témának, mert teoretice engem is érdekelne egy kímélő 6. fokozat megléte.
A normál motorú 4A-FE - ben lévő C52-es váltó áttételei
1st 2nd 3rd 4th 5th Rükverc
3.166 1.904 1.310 0.969 0.815 3.250 A lista alapján a C64 -es zsákutca a rövidebb fokozataival:
C64 (corolla Tsport)Gear ratios for this transmission.
1st 2nd 3rd 4th 5th 6th Rükverc
3.166 2.050 1.481 1.166 0.916 0.815 3.250
A jó változat a C60(160) lenne:
C60 (corolla g6 ), Toyota Celica 2000-2005,
Gear ratios for this transmission.
1st 2nd 3rd 4th 5th 6th Rükverc
3.166 2.050 1.481 1.166 0.916 0.725 3.250
Vagy még inkább a C63
Toyota MR2 Roadster/Spyder 2003-2007 , - ahol a 4. és az 5. rövidebb - még jobb gyorsulást jelentene
1st 2nd 3rd 4th 5th 6th Rükverc
3.166 1.904 1.310 1.031 0.864 0.725 3.250 A C65/C65M (önzáró difivel - FUBA
)
2003-2007 Toyota MR2 Spyder
1st 2nd 3rd 4th 5th 6th Rükverc
3.166 1.904 1.392 1.031 0.815 0.725 3.250
A
C66/C66M pedig tökéletesen azonos fokozatkiosztású lenne, csak a kímélő 6. lenne hozzárakva.2003-2005 Toyota MR2 Spyder - + önzáró difivel!
1st 2nd 3rd 4th 5th 6th Rükverc
3.166 1.904 1.310 0.969 0.815 0.725 3.250Fogalmam nincs, hogy ezek hogyan lehetnének applikálhatóak, de álmodozás indul...
Jó lenne tudni a 2 literes CArinák pontos váltótípusát (a tűzfali platni utolsó kódja), mert úgy emlékszem, az ő 5-ösük kisebb áttételű