Igen, ez is uolyan lapos kivitel, de a difi az Ákos által linkelt és ezek között nincs 1,5 centi, márpedig vagy 5 még mindig van nálam a vastagon szigetelt ajtólemez és a mágnes között.
Nekem egy fekete műanyag burkolat van a hangszóró mögött az első ajtókban, ami itt látszik 0:30-tól a videón, na azon a kis lyukon nem fog a mágnes átférni, ha fel akarnád csavarozni a hangszórót gyári helyre kiemelő nélkül, bele fog érni, mert addig nincs 6 cm hely, ezért vagy ki kell faragni, megnagyobbítani azt a kicsi lyukat, vagy kiemelőkeret, persze az ajtólemez még odébb van, de ha kifaragná, akkor meg a víz miatt kellene valami takarót tenni felülről, hogy ne folyjon a hangszóróra, gondolom én...
Hátsóknál így is kompromisszumot kötöttem (profik szerint oda elég egy kisebb koax - én már kétlem), és ez máig zavar.Oda már egy komolyabb szigetelés, üvegszálas erősítés is elkelne
Nekem sem elég a 16,5 cm-res hangszóró hátul...
Én arra gondoltam, hogy egy furnérlemezt vágatnék a kalaptartó méretére, az a rezonanciát is csillapítaná valamennyire...
Sőt, az a bizarr ötletem támadt, hogy beépítem a dupla 30cm-es mélynyomót is a kalaptartóba, mert tényleg nincs így csomagtartóm, tudom a free air-es megoldást a mélynyomókhoz nem szeretik/nem ajánlják az autóhifisek, de lehet mégsem lenne az annyira rossz, pláne azokkal a bazi nagy 20 x 27,3 cm-es oválokkal, csak elég lenne úgy is a basszusból, na majd meglátom!
Persze az oroszoktól jött az ötlet, meg nem tudom elférne-e még mellé az ovál...