Üdv!
Annyit szólnék hozzá a fenti tanácsokhoz, hogy én a kuplungfolyadék cseréjével kezdenék, mint legolcsóbb javítási móddal, mert ha levegős, valóban nem tud elég nyomást kifejteni. Csak arra vigyázz, hogy a tartály ne ürüljön ki csere közben (ne engedd le teljesen és utána töltsd fel), mert könnyen levegőssé válhat a főhenger, és az dupla munka.
A váltón lévő gumiharangot nem kell bántani, az a kiemelő villa átbújási helye, ahol a munkahengerre csatlakozik, ott nem befolyásolsz semmit, azt zsírozni szokás, hogy ne csiszatolódjék a kiemelőcsapágyon. Ha nincs hangja a szerkezetnek, fölösleges hozzányúlni.
És valóban lehet váltóolaj probléma is. Amikor megvettem az enyémet, frissnek tűnt az olaj, és még cserekor is szép, piros színe volt, de a korábbi beavatkozások ellenére megmaradt akadást a 3. fokozatban, és a reccsenést a rükvercben csak a cseréje oldotta meg. (Márkát nem mondok, mert azért engem itt bántanak
<---
)
Végére hagynám a kuplungcserét az ára okán. Az tény, hogy a másoknál irigyelt vajpuha kuplungot csak az új beszerelése óta élvezhetem.
Elosztó és rotorcsere nagy javulást hozott nálam. A kábeleket egyelőre meghagytam, mert rendben van a teljesítménye, hibajelenség nincs.