Helló!
Egyetértek vd-vel.a gyújtókábeleket nem szükséges cserélni.Viszont ha nagyon be van égve a fedél,és a rotor,én nem várnék vele.Kicserélném minél hamarabb,megelőzvén a gyújtás problémákat.
A Carina váltója,nem rudazatos,hanem huzalos.A kis kotyogás nem hiba.Én még nem tapasztaltam olyat,hogy ezzel probléma lett volna.Viszont ettől függetlenül érdemes lenne,valamilyen spray-al(pl:Wd40)megkenni a rudazatot.Kiforditva a váltószoknyát,a váltókart mozgatva,könnyen hozzá lehet férni.A váltó tetején van egy gumiharang,van rajta szellőző nyílás,ott is érdemes lenne befújni.A kuplung általában először elkezd csúszni,a kopás miatt,a szerkezet nagyon sokat kibír.Érdemes lenne a kuplung hidraulika olaját lecserélni.Ezt is sokan elfelejtik,és így az esetleges levegősség okozta hiba is kizárható.
Mindezek ellenére ,én is arra tippelnék,hogy nem megfelelő,vagy régi a váltóolaj.Mindenképpen lecserélném,valami márkás,75w-90-es olajra.Én a Castrolt használom rendszeresen,nekem még nem volt vele gondom.A csere menetét,épp ma írták le a fórumon.