Szerző Téma: Carina  (Megtekintve 6803427 alkalommal)

0 Felhasználó és 29 vendég van a témában

fityo

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 474
  • Ifj
Re:Carina
« Válasz #28725 Dátum: 2014.01.25 20:13:23 »
Jobb a futómű??? Nem lehet, hogy a tiéden az is odavolt??
De!A hátsó gátló tuti oda volt!Viszont első gátlókat,kormányösszekötőt,stab pálcákat cseréltem.Mégis a Golfot stabilabbnak  érzem!

Zsolt79

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 540
Re:Carina
« Válasz #28726 Dátum: 2014.01.26 07:42:23 »
Sziasztok
Egyenlőre úgy néz ki,hogy a koppszenzorom volt az életem megkeserítője :censored:
Egy hete cseréltem,azóta nem rakoncátlankodik,pedig minden nap mentem vele :hmmmm: A tényeket mérések is alátámasztják:
A donor alkatrész ütögetésre 25-és 75 mv közötti feszt adott ki,amit kivettem az meg abszolút 0-át
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.26 07:57:41 írta pvivien79 »
Today Tomorrow Toyota

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10288
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #28727 Dátum: 2014.01.26 14:19:01 »
Sziasztok
Egyenlőre úgy néz ki,hogy a koppszenzorom volt az életem megkeserítője :censored:
Egy hete cseréltem,azóta nem rakoncátlankodik,pedig minden nap mentem vele :hmmmm: A tényeket mérések is alátámasztják:
A donor alkatrész ütögetésre 25-és 75 mv közötti feszt adott ki,amit kivettem az meg abszolút 0-át
Szuper!  :clap:

Kis leírás a cseréről esetleg?

monster

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 31
Re:Carina
« Válasz #28728 Dátum: 2014.01.26 20:00:31 »
Sziasztok! Egy gyors kérdés: Az elektromos tükör állító gombja világít e gyárilag?

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10288
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #28729 Dátum: 2014.01.26 22:02:32 »
Üdv!

http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2014/01/24/jol_nezze_meg_mit_tankol/

A tapasztalatok szerint a Carinának ezt bírnia kellene, nem?

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #28730 Dátum: 2014.01.26 22:07:03 »
Személyes vélemény:

Az a baj, hogy az etanol sem fél év után adja ki az esetleges negativ hatásait és itt nem a hidegindítási problémákra gondolok, hanem az alkohol üzemanyagredszerre gyakorolt agresszív-korrozív hatásairól!

Remélem elvetik az E10 bevezetéseének még a gondolatát is!  :whistling:

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10288
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #28731 Dátum: 2014.01.26 22:14:19 »
Személyes vélemény:

Az a baj, hogy az etanol sem fél év után adja ki az esetleges negativ hatásait és itt nem a hidegindítási problémákra gondolok, hanem az alkohol üzemanyagredszerre gyakorolt agresszív-korrozív hatásairól!

Remélem elvetik az E10 bevezetéseének még a gondolatát is!  :whistling:
Úgy emlékszem, hogy kalapos és FUBA nyomták 30%-ban az E85-öt. Nyomatékosabb lett a motor, ha jól emlékszem.
Nem mondták, hogy ártott volna...
Egy új benzinszűrőm meg itt figyel...

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Carina
« Válasz #28732 Dátum: 2014.01.26 23:03:47 »
Úgy emlékszem, hogy kalapos és FUBA nyomták 30%-ban az E85-öt. Nyomatékosabb lett a motor, ha jól emlékszem.
Nem mondták, hogy ártott volna...
Egy új benzinszűrőm meg itt figyel...
Igen, én nagyon szerettem az E85-öt, most télen nem használom, de tavasztól majd megint keverem, de nem éri meg anyagilag.
Én két évet használtam az Astrában fele-fele arányú E85-E95 keveréket, majd átalakítottam és még 2 évet használtam 100% E85-öt használva, én nem tapasztaltam semmi negatív hatását azalatt a 4 év alatt, csak pozitívot. A megemelt jövedéki adó miatt nem alakítottam át a Carinámat is a 100%-os etanolos üzemre. Ha az etanol ára a benzin árának a 66%-ra vagy alá menne, azonnal alakítanám is át!
A szerény véleményem szerint a kőolaj lobbi az ami tönkre vágta a bioetanolt itthon.
Akit érdekel a téma, itt van pár oldal amit érdemes olvasgatni, de már nem nagyon frissülnek a visszaeső kereslet óta, bezzeg azelőtt pörögtek:
http://www.etanolblog.hu/
http://www.e85tuning.hu/
A keverési arányról a különböző üzemanyagok esetében, itt egy jó angol ismertető:
http://www.megamanual.com/flexfuel.htm
Már most majdnem 5% etanolt kevernek a benzinhez, az ugye nem káros, de ha majd jujuj 10%-ot fognak bele keverni, na az meg majd kinyírja az autót, ugye? A vacak üzemanyag minőség ki tudja hány autót nyírt már ki Magyarországon, de a nagy veszély az most jön majd az E10 személyében!
Á, ez csak a szokásos médiából ömlő tudatos félrevezetés, szerintem...
A motor elektronika a legtöbb autónál 2:1 arányú E95:E85-öt simán tud kompenzálni véleményem szerint, az én Carinám meg biztosan!
A benzinpumpát tényleg szokták cserélni az etanolt jobban tűrő változatra, én sosem cseréltem olyanra, de mégsem ment szét addig, amíg használtam. Egy idő után meg benzinnel is tönkremegy, na most hogy mennyivel rövidíti meg a működésének az idejét, azt nem tudom, én bevállaltam, hogy ha szétmegy emiatt akkor kicserélem, de mondom még egyszer a Carinában elmentem 50%-os etanol használatig átalakítás nélkül, oszt a 20 éves benzinpumpám még mindig ketyeg. Ha a 40 évét az etanol lecsökkenti 30-ra, akkor is van még 10 évem!  [rohog]
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

tothfeca

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 250
Re:Carina
« Válasz #28733 Dátum: 2014.01.27 00:47:50 »
Halihó!
Tudnátok abban segteni, hogy mi okozza azt, hogy a hátsó fékpofa miért van egyenetlenül elkopva? A Szélei szinte újak a közepe meg már lassan vason van, fel kell szabályoztatni a dobot?

Zsolt79

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 540
Re:Carina
« Válasz #28734 Dátum: 2014.01.27 08:49:57 »
Hát a csere nem túl sok törődéssel zajlott le,ugyanis úgy voltam vele,hogy úgysem ez a baja!
Nyomatékkulcs nélkül egyszerűen kivettem a régit,és egy jól bevállt 27-es villáskulccsal belehúztam a másikat(persze érzéssel)!
Persze nem volt könnyű még aknából sem! kapásból útban volt a szívócsonkot merevítő masszív elem!
Ennek kissé nehézkes eltávolítása után ,27-es crovával próbálkoztam kitekerni,nem sikerült ugyanis a gyűszű túl rövid volt tehát ha rátettem rendesen akkor a hajtószár nem ent bele csak félig és így lazításnál ki is ugrott belőle (jól oda is vágtam a kezem a motorblokkhoz :censored:)
Szidtam is a fajtáját rendesen!Na ekkor jött a képbe egy 27-es egyszerű villáskulcs amivel már nagynehezen meg tudtam lazítani a szenzort :clap:
Félsiker.Innen már csak annyi volt hátra,hogy beletekerjem a másikat,és érzéssel meghúzzam.
Visszapakoltam a levett alkatrészeket,ECU reset,és mehet a buli! Azóta rendesen viselkedik.
Összegzésként:szerintem tönkrement a koppszenzor,és hibás jelet adott az ECU-nak ami azt eredményezte,hogy káros égést érzékelt
Válaszul,hogy mentse a menthetőt bedúsította a keveréket ami már ennél a kopott motornál gondot jelentett,mert nem tudta elégetni ezért volt erőtlen :hmmmm:
De még mindig nem 100%!Nem merek már elhamarkodottan örülni :D
Csak remélni tudom (hisz az hal meg utóljára),hogy vége a kínlódásnak :wacko:
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.27 09:01:13 írta pvivien79 »
Today Tomorrow Toyota

Zsolt79

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 540
Re:Carina
« Válasz #28735 Dátum: 2014.01.27 09:10:35 »
Szia tothfeca
Ha még lehet fel kell a dobot szabályoztani,és új fékbetétekkel gondosan összerakni ;)
Today Tomorrow Toyota

tothfeca

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 250
Re:Carina
« Válasz #28736 Dátum: 2014.01.27 12:00:16 »
Szia tothfeca
Ha még lehet fel kell a dobot szabályoztani,és új fékbetétekkel gondosan összerakni ;)

Oké! Köszönöm!
Mondja itt nekem egy ismerős, hogy a felszabályozott dobhoz már túlméretes fékpofa kell? Ez igaz?

Zsolt79

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 540
Re:Carina
« Válasz #28737 Dátum: 2014.01.27 12:04:14 »
Szerintem ilyen nem létezik :hmmmm:
A pofákat 1 méretre gyártják
De lehet tévedek :?:
Véleményem szerint TOYOTÁ-ék nem bízták a véletlenre :no:
Ha esetleg méreten felüli pofa kellene az már meghaladná a dobod maximális belső átmérőjét,ami persze a biztonság miatt van meghatározva gyárilag,tehát ha szabályzás után e méreten túl esik egy jó erős fékezésnél szétrobbanhat :nono:
A dobok belső részén van feltüntetve a maximális méret (MAX DIA:201 mm)
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.27 12:19:01 írta pvivien79 »
Today Tomorrow Toyota

FLInt

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 527
  • Carina E 1.6 XLi '95 4A-FE Lean Burn
Re:Carina
« Válasz #28738 Dátum: 2014.01.27 13:51:07 »
Sziasztok!
Ebben: http://forum.toyotaclub.hu/index.php?topic=16.msg575167#msg575167 továbbra sem tud senki segíteni?
Toyotáról csak jót vagy semmit...

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3040
Re:Carina
« Válasz #28739 Dátum: 2014.01.27 20:20:17 »
Üdv!
Őszintén szólva nem hinném, hogy ennyire különbözne a tető peremkiképzése, de ha tévednék, ugyanezért az árért átveszem tőled! (Csak azért nem csaptam le rá, mert jelezted, hogy Téged érdekelne  :flowers:)