Lehet, hogy rájöttem, hogy miért párásodik eső után a kocsi. Az anyósoldali ablak nem jön fel teljesen, kb. 2 mm hiányzik, és az üveg sarka nem ér be a gumitömítés alá. Egy kicsit deformált a gumiszegély a tükörháznál, de nem hiszem, hogy ez lenne az ok, mert mindig nagyon határozottan áll meg ugyanott. Vsz. le kell kapnom az ajtópanelt, lehet, hogy valami kosz, minikavics szorult be valahová
No, nem egy lépésben sikerült, de lehet, többet értem el, mint amire számítottam. Szétkaptam az ajtót, de nem találtam semmi szilárd akadályt a síneknél, az ablak csúszkájának széle azonban koszos volt, bár pár éve már szillikonnal befújtam. Pucolás után a hiba még mindig megvolt, ugyanakkor az is kiderült, hogy teljesen leengedett állapotban alig bírta felhúzni az ablakot (csak aksiról ment, a többi ablak okés), s a villanymotor kegyetlenül melegedett: szóval szorul valahol. (mint kiderült: mindenhol!
)
Ekkor megpucoltam az ablakkeret alján lévő gumikat: kb. negyed liter ablakmosó árán, s körben a gumik belső felét befújtam száraz teflon spray-vel (szilikonom nem volt) - az ablak végre feljött teljesen, de még mindig lassan indult meg.
Akkor tapogattam meg a csúszka hátsó felét, és bizony ragacsos mocsok borította.
Pucolás után azt is befújtam teflonnal, s rögtön könnyedén jár, cuppanva zár.
Próbaúton kiderült, hogy a seb. mérő óra ismét a valós értéket mutatja, a kabin meg még csöndesebb lett: 100 fölött a szélzaj sokkal halkabb, mint eddig. Nem gondoltam volna, hogy ennyi is számít.
Tél óta bajlódtam a párásodással, remélem, az is alábbhagy ezután, és talán egy leégett ablakemelő motorral való bajlódást is megelőztem.