Szerző Téma: Carina  (Megtekintve 6787413 alkalommal)

0 Felhasználó és 21 vendég van a témában

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #26550 Dátum: 2013.07.06 21:43:19 »
Ezt eddig még nem láttam!  :D


 :wub: :wub:  :clap: :clap:

---

Hát most se tartott sokáig az örömöm.Nemrég érkeztünk meg Surányba és 5000-res fordulatszám felett elkezd rángatni a gép.Gondolom nem tud eleget nyomni a benzinpumpa.Vagy a szűrő odavan.
De a fék kielégítő.Bár még mindig nem tudom,miért nem fogott az első kör az ominózus esetnél(mikor eldurrant a cső) lehetséges,hogy a főfékhengerben átszakadt a karmantyú???

üdv!
Szerintem egy benzinnyomás-mérés mindenre választ adhat!

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #26551 Dátum: 2013.07.07 11:45:17 »
Skoda Fabia 1 millió km-rel

Kérdem én, mi ebben a meglepő? Az, hogy kibirta?  :?:
A cikk első mondata a lényeg:
Az autópályán nem kopik az autó, csak telnek kilométerek – 13 év alatt egymillió, különösebb probléma nélkül.

Kérdem én, a Carina mennyit menne el ilyen feltételek mellett?  :eek:

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Carina
« Válasz #26552 Dátum: 2013.07.07 12:06:00 »
ezt már kitárgyaltuk más topikban!!!
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re: Carina
« Válasz #26553 Dátum: 2013.07.07 12:24:18 »
ezt már kitárgyaltuk más topikban!!!
és mire jutottatok, a Carina mennyit menne el ilyen feltételek mellett?
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

fityo

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 474
  • Ifj
Re:Carina
« Válasz #26554 Dátum: 2013.07.07 16:31:51 »
üdv!
Szerintem egy benzinnyomás-mérés mindenre választ adhat!
[/quote]
Ha lenne hozzá cuccom már megmértem volna :D

fityo

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 474
  • Ifj
Re:Carina
« Válasz #26555 Dátum: 2013.07.07 16:42:18 »
Más!
Kiszedtem  a gyertyákat mert nagyon kormos a kipuff vége.Kíváncsi voltam a gyertyaképre.Hát nekem tetszik.

http://kepfeltoltes.hu/view/130707/20130707_101849_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/130707/20130707_101843_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Biztos nem ezért rángat.Végignéztem az összes vákumcsövet meg amit csak lehetett.Pl:osztófej stb stb(erősen be voltam korlátozva szerszámügyileg)

Az alábbi kép a injektorsor bemeneteli oldalán található áteresztőcsavar!
http://kepfeltoltes.hu/view/130707/20130707_105907_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ez után már nem keresgéltem tovább a rángatás okát.Valami tuti megoldás kellene az egész rendszer tisztítására.
Van valakinek ötlete erre?

Ja és még valami.Szétment a leömlőm is.Kifúj jobb oldalt.Az látszik rajta,hogy valaki már taknyolta.

http://kepfeltoltes.hu/view/130707/20130707_111636_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Lassan félek belenézni az autóba mert hiba hiba hátán:(

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #26556 Dátum: 2013.07.07 17:21:35 »
A repedt leömlő eléggé belezavar a keverékképzésbe. Nézd meg féktisztítóval, hogy észreveszi-e a meleg alapjáratnál!
De vigyázz, ki ne gyulladj!

Az alábbi kép a injektorsor bemeneteli oldalán található áteresztőcsavar!
Ezt pontositanád??

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10282
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #26557 Dátum: 2013.07.07 17:38:37 »
Az az áteresztőcsavar szerintem egyértelműen a 23802C ezen a képen:
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_1994_TOYOTA_CARINA+E_AT190L-AEMDKW_2211.html

Szűrőcserénél én is kivettem, de tiszta volt hála Istennek!

Ez viszont elég durva  :ph34r: Mit csináltak ezzel már??

Szerintem etanollal lehetne próbálkozni, ahogy FUBA írta, 1:2 arányban benzinnel, bár az övé sem szegénykeverékes. Lehetne 1:3 arányban indítani esetleg, de nagyon nem szabad hanyagolni a szűrőcserét akkor, ha mentél vele olyan 500-1000 km-t :yes:

Előtte viszont amit lehet, inkább szétszedve kipucolni az üzemanyagszűrő után, mert az injektorok inkább maradjanak működőképesek  :hmmmm:

A gyertyák gondolom platinásak, írja is a szelepfedélen, meg megfelelő hőértékűek. Ha igen, akkor a lerakódás szerintem lehet rossz keverékképzéstől, illetve olajfogyasztástól. Olaj fogy?

A leömlőt nálam már cserélték, látszik, hogy bontott van benne. Szerintem lehetne beletenni bontottat, de hegeszthető is, ha más nincs és találsz jó szakembert.

kamikaze:
Kipufogó leömlőnél hogyan lehet jó féktisztítóval vizsgálódni??  :hmmmm:
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.07 17:46:31 írta vd1234 »

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3040
Re:Carina
« Válasz #26558 Dátum: 2013.07.07 18:54:15 »
Ez után már nem keresgéltem tovább a rángatás okát.Valami tuti megoldás kellene az egész rendszer tisztítására.
Van valakinek ötlete erre?

Ja és még valami.Szétment a leömlőm is.Kifúj jobb oldalt.Az látszik rajta,hogy valaki már taknyolta.
Üdv! Ne kenődj el, legalább tudod, mihez kell nyúlni! A leömlőt hegesztesd meg, az injektorokat szereld ki, és egy kis karburátor tisztítóval, etanollal is segíthetsz rajtuk. Ezt a mocskot nem érdemes átengedni rajtuk.  :no: Persze az ultrahangos tisztítás lenne az igazi, de akár ezt is ki lehet próbálni:


És persze az üzemanyagcsöveket se hagyd ki. Ha leveszed a szívókamra tetejét, könnyen hozzá lehet férni az injektorsorhoz, csak a kis gumi sapkájukra (23291) vigyázz! Ha azok szakadtak, ott is kaphat falsot.

fityo

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 474
  • Ifj
Re:Carina
« Válasz #26559 Dátum: 2013.07.07 18:55:01 »
A repedt leömlő eléggé belezavar a keverékképzésbe. Nézd meg féktisztítóval, hogy észreveszi-e a meleg alapjáratnál!
De vigyázz, ki ne gyulladj!

Az alábbi kép a injektorsor bemeneteli oldalán található áteresztőcsavar!
Ezt pontositanád??
Ha jól tudom közös tüzelőanyagcsatornának hívják ez az az áteresztő csavar ami az üzemanyagszűrő után megy rá az injektorok "közös tüzelőanyagcsatornájára :D vagy mi :D :D

A fétisztítós megoldást részleteznéd?

fityo

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 474
  • Ifj
Re:Carina
« Válasz #26560 Dátum: 2013.07.07 18:59:12 »
Az az áteresztőcsavar szerintem egyértelműen a 23802C ezen a képen:
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_1994_TOYOTA_CARINA+E_AT190L-AEMDKW_2211.html

Szűrőcserénél én is kivettem, de tiszta volt hála Istennek!

Ez viszont elég durva  :ph34r: Mit csináltak ezzel már??

Szerintem etanollal lehetne próbálkozni, ahogy FUBA írta, 1:2 arányban benzinnel, bár az övé sem szegénykeverékes. Lehetne 1:3 arányban indítani esetleg, de nagyon nem szabad hanyagolni a szűrőcserét akkor, ha mentél vele olyan 500-1000 km-t :yes:

Előtte viszont amit lehet, inkább szétszedve kipucolni az üzemanyagszűrő után, mert az injektorok inkább maradjanak működőképesek  :hmmmm:

A gyertyák gondolom platinásak, írja is a szelepfedélen, meg megfelelő hőértékűek. Ha igen, akkor a lerakódás szerintem lehet rossz keverékképzéstől, illetve olajfogyasztástól. Olaj fogy?

A leömlőt nálam már cserélték, látszik, hogy bontott van benne. Szerintem lehetne beletenni bontottat, de hegeszthető is, ha más nincs és találsz jó szakembert.

kamikaze:
Kipufogó leömlőnél hogyan lehet jó féktisztítóval vizsgálódni??  :hmmmm:
Igen!
az az áteresztő csavar az ami a képen látszik.Ha nincs jobb megoldás az etanolnál kipróbálom.Bár nem tudom mit szól majd hozzá a szegénykeverékes jószág :D
Tudok hegesztetni avi-val,co-val,lángal majd valahogy megoldjuk.Csak ahhoz megint pihennie kell az autónak :nono:(szét kell szedni)

fityo

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 474
  • Ifj
Re:Carina
« Válasz #26561 Dátum: 2013.07.07 19:04:41 »
Üdv! Ne kenődj el, legalább tudod, mihez kell nyúlni! A leömlőt hegesztesd meg, az injektorokat szereld ki, és egy kis karburátor tisztítóval, etanollal is segíthetsz rajtuk. Ezt a mocskot nem érdemes átengedni rajtuk.  :no: Persze az ultrahangos tisztítás lenne az igazi, de akár ezt is ki lehet próbálni:


És persze az üzemanyagcsöveket se hagyd ki. Ha leveszed a szívókamra tetejét, könnyen hozzá lehet férni az injektorsorhoz, csak a kis gumi sapkájukra (11177) vigyázz! Ha azok szakadtak, ott is kaphat falsot.

Nagyon jó videó :D
Kreativitás határtalan!!Etanol tényleg jó lehet???(ez a kérdés mindenkihez szól)
Képes leoldani a tankról,csövekről a szutykot?Mennyi idő alatt?

fityo

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 474
  • Ifj
Re:Carina
« Válasz #26562 Dátum: 2013.07.07 19:07:44 »

A gyertyák gondolom platinásak, írja is a szelepfedélen, meg megfelelő hőértékűek. Ha igen, akkor a lerakódás szerintem lehet rossz keverékképzéstől, illetve olajfogyasztástól. Olaj fogy?



kamikaze:
Kipufogó leömlőnél hogyan lehet jó féktisztítóval vizsgálódni??  :hmmmm:
[/quote]
Nem tudom milyen gyertya.Amilyet itt a fórumon javasoltatok.Talán iridium.
Olaj nem fogy!

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3040
Re:Carina
« Válasz #26563 Dátum: 2013.07.07 19:17:40 »
1.Képes leoldani a tankról,csövekről a szutykot?
2.Mennyi idő alatt?
1.Tuti. :yes: alkohol old :hug:
2. én szétszerelt állapotban való tisztítást javasolnék.

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10282
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #26564 Dátum: 2013.07.07 19:24:27 »
fityo:
A szelepfedeleden láttam, hogy platinásat ír.

Én ha ilyen lenne, kitrágyáznám a szűrő utáni részt, akár etanollal, vagy ami oldja, kézzel.
Aztán a többinek adnék etanolt a benzinnel, és pár száz km után szűrőt cserélnék, ha kell, többször is.
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.07 19:31:30 írta vd1234 »