Az az áteresztőcsavar szerintem egyértelműen a 23802C ezen a képen:
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_1994_TOYOTA_CARINA+E_AT190L-AEMDKW_2211.htmlSzűrőcserénél én is kivettem, de tiszta volt hála Istennek!
Ez viszont elég durva
![ph34r :ph34r:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/ph34r.gif)
Mit csináltak ezzel már??
Szerintem etanollal lehetne próbálkozni, ahogy FUBA írta, 1:2 arányban benzinnel, bár az övé sem szegénykeverékes. Lehetne 1:3 arányban indítani esetleg, de nagyon nem szabad hanyagolni a szűrőcserét akkor, ha mentél vele olyan 500-1000 km-t
![yes :yes:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/yes.gif)
Előtte viszont amit lehet, inkább szétszedve kipucolni az üzemanyagszűrő után, mert az injektorok inkább maradjanak működőképesek
![hmmmm :hmmmm:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/39_hmmm.gif)
A gyertyák gondolom platinásak, írja is a szelepfedélen, meg megfelelő hőértékűek. Ha igen, akkor a lerakódás szerintem lehet rossz keverékképzéstől, illetve olajfogyasztástól. Olaj fogy?
A leömlőt nálam már cserélték, látszik, hogy bontott van benne. Szerintem lehetne beletenni bontottat, de hegeszthető is, ha más nincs és találsz jó szakembert.
kamikaze:
Kipufogó leömlőnél hogyan lehet jó féktisztítóval vizsgálódni??
![hmmmm :hmmmm:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/39_hmmm.gif)