Múltkor nem tettem még fel, de van két kép a már összeszerelt jobb első lengéscsillapítóról.
A képen jobbra látszik a krova hajtófej és benne a hajtókar, ami egy valamilyen régi autó stabilizátor rúdjából készült, ez nem hajlik még a szintén látható csővel való húzáskor sem
Kép 1Kép 2Ezeknek a Kayabáknak sokkal komolyabb a porvédelme (a "patron" nyakán, ahol bemegy a lengéscsillapító rúdja), mint a lecserélt SCT-knek, ráadásul azokon csak porvédő volt, ütköző meg egyiken sem
Most mintha magasabban lenne a kocsi eleje, mint eddig
Lehet, hogy lengéscsillapító csere feljebb vinné a hátulját is, ahogy talán
kalapos mondta? Bár azok műszakin átmentek simán, de szerintem két év múlva cserélhetem le őket leghamarabb, addig gyűjtögetés, mert még kedvezménnyel is 50.000 körül van a két Kayaba és a hozzá való porvédő-ütköző szett.