Üdv!
Csatlakozom, hogy megérne az a Carina egy gyors átnézést, mert annyira tényleg nem lomha
![hmmmm :hmmmm:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/39_hmmm.gif)
Ma megint szerelhettem. Néhány ki-beszállás alatt rohamosan leromlott a vezetőoldali ajtó záródása-nyitása. Nehezen csukódott be, még furcsábban nyílott. Mindig úgy cuppantak-pattantak be-ki az ajtók, öröm volt használni. Egy kenés sajnos nem segített. Megmozgattam a zárónyelvet, mintha becsuknám. Erre úgy ottmaradt, hogy már nem lehetett visszabillenteni, így az ajtót becsukni sem. Nekiálltam szétszedni.
A mechanika, ami rögzíti az ajtót, azt kellett kivenni: kárpit, alaplemez, ablakemelő motor, mozgató rudak, utólag beépített központi zár (valami Thunder) le. Ezt nem is igazán értem, mert a záron van egy villamos egység, ami szerintem eleve gyári központi zár, de lehúzott csatlakozóval. Lehet, hogy egy riasztó beépítése így egyszerűbb volt, vagy a gyári rossz lett, és olcsóbb volt így? Mindegy. Mechanika kinnt, zárólemezét leveszem, belül persze tiszta koszos zsír. Nagyjából kipucoltam, erre kiderül, hogy a zárónyelvet rögzítő ravasz rugója belemarta magát a műanyagba, a menetek között mintha beleolvadt volna a műanyag, már lyuk is lett rajta. Persze ez is mind Aisin.
Bekentem szilikonzsírral ahol szükségesnek láttam, összeraktam, kipróbáltam, kinnt működött. Nagy nehezen visszaoperáltam, kipróbáltam, és megint olyan jó cuppanós-pattanós lett hála Istennek! Igaz, hogy olyan 2 órába telt. Ha így marad, megérte
![yes :yes:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/yes.gif)