Üdv!
Megvolt a szervóolaj cseréje.
Szemre kb. 3 dl olajat szedett ki a tartályból a porszívós cucc, hát egy álom a fecskendőhöz képes!
Nem tudom, hogy mennyi van a tartályban, vagy a rendszerben, de a tartályban nem sok maradhatott
Üdv!
Anno, a tartályba menő cső lekötésekor a kormányt tekergetve még kiköpött 1,5-2 decit, azt nem méricskéltem, mennyivel töltöttem fel a rendszert. De mivel a doboz megvan, egyszerű megnézni...
Viszont, ha már a futómű téma előkerült, leírom tanulságként, hogy más ne kövessen el ilyen baromságot
: Másfél éve, mikor a hátsó gátlókat cseréltem, hallgattam a szerelőre, és nem cseréltem ki a porvédőket - "
jóóóó az még!" -, szemre valóban rendben voltak. Kerékcserekor át szoktam nézni a futóművet, s most kiderült, hogy mennyit bírtak...nem egyszerűen elszakadtak, hanem
mállanak, a só fehéren ott ül a porózussá vált gumiban
Ennyit erről. Remélem, az újak nem
"költséghatékonyság" miatt vannak már műanyagból...
Csak magamat hibáztatom, mert ez szimplán hülyeség volt.
Persze, lehet, hogy jót akart a szerelő, de most inkább magam cserélem ki, a rugóösszehúzót már megrendeltem,
offday ellátott tanácsokkal.
Azért nem bánom annyira, mert így egyúttal kicserélem a stab. pálcákat és a szilenteket, és összekötöm ezt a hátsó híd lekezelésével. Három éve rozsdátlanítottam, és kis pöttyökben megint előjött, amiből semmit nem akarok látni a kocsin. Jó lenne a hátsó futóművet egy időre rendbe tudni.
Most már csak időt kellene rá szakasztani, de az a legnehezebb.