Üdv!
Még nem cseréltem éppen ezt, de több más autóban igen. Jól értem, hogy a hely a lengőkarban 29mm, de a szilent alapból 37mm átmérőben?
Ez elég nagy különbség, ha térfogatra nem fér be, akkor hiába kerekíti le az ember a cső sarkait, vagy síkosítja a felületeket. De pl. Szakálmetálnál van Ashika gyártmányban olyan, ami 33,5mm-es külső átmérőjű. Lehet, hogy nagyot adtak bele? Mellékelem az adatait.
Kicsit (nagyon) igénytelen, de ha nem túlontúl lágy a gumi, esetleg meg lehetne próbálni levenni az átmérőjéből, ha nem cserélik vissza kisebb átmérőjűre, vagy nincs is nekik. Befogni, megforgatni, esetleg durva csiszolópapír is jó lehetne. Legjobb esztergába, ott még késsel is lehetne adni neki, de fúrógép is megteszi egy csavarral-anyával. Csak így nehéz biztosítani a központosságot, de a gumi sok mindent kibír
Ha nem tévedek, régebben volt olyan, amit szikével faragtam meg, az főleg nem lett központos, aztán úgyis jó lett
"Gányolni" Nem szeretnék. Voltak ilyen ötletek, sőt olyan is, hogy vágjuk szét a lengőkar perselyét tágítsuk ki, hegesszük meg, reszeljük ki, és akkor belemegy. Kibicnek semmi sem drága, ennyiért 5 lengőkart veszek.
Megnéztünk néhány céget (Start, Unix, Bárdi, Stb..) mindegyik ugyanazt hozta le. 1-es és 2-es kép. Bárdinál megnéztük alvázszám szerint, úgy csak komplett lengőkart hoz le. Van ott is ugyanolyan amit Te is néztél, (3-as kép) de azt csak avensisra hozza le. Berendeltem egyet. A Carina keresés szerint ezt fullmoon és nem halfmoon lengőkarhoz hozza le. Lehet hogy nekem már ave lengőkarom van? 1997.08. ra hozza le az autó születésnapját.
Míg az elsőkre 39 mm-t erre 36 mm átmérőt ír. Gondolom ezek a perem átmérői. A 33-mat már gondolom össze lehet préselni 29-re.