De nincsen jelentősége, én köszönöm, hogy ilyen illusztris személyek közé kerülhettem!
Squiddy volt itt az első dizájner, s ahogy elnézem, ez az áldatlan teljesítmény-kérdés is megvolt kezdettől.
Nem olyan rossz ez, na ...
De nem ám!
Örülök, hogy betetted a videót - ehhez itt Neked volt jogod.
Csak annyit tennék hozzá az általad (ha jól látom 140e futott km-el) fl. utáni legyengített 4A-FE-vel, "túlsúlyos kasznival" mért 80-120 értékhez, hogy egy mérés szerint (bár a tömeg/lóerő viszonya 9.7 és 0-100-on is gyorsabb) a most kifutó Aurisnak ehhez a maga 1280 kg-jával valvematic motorral
majnem 20 mp kell. És az nem mondható, hogy a rugalmasság nem fontos a hétköznapi autózásban...
Igen, ennyit tesz pl. a váltóáttételezés.
De persze - épp ezért is - az Auris
cserébe takarékosabb és modernebb, csöndesebb, jobban felszerelt, biztonságosabb
- leírom, mielőtt valaki átjönne