De nincsen jelentősége, én köszönöm, hogy ilyen illusztris személyek közé kerülhettem! ![yes :yes:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/yes.gif)
Squiddy volt itt az első dizájner, s ahogy elnézem, ez az áldatlan teljesítmény-kérdés is megvolt kezdettől.
![kacsint ;)](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/03_kacsint.gif)
Nem olyan rossz ez, na
...
De nem ám!
![nagymosoly :D](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/03_nagymosoly.gif)
Örülök, hogy betetted a videót - ehhez itt Neked volt jogod.
![flowers :flowers:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/flowers.gif)
Csak annyit tennék hozzá az általad (ha jól látom 140e futott km-el) fl. utáni legyengített 4A-FE-vel, "túlsúlyos kasznival" mért 80-120 értékhez, hogy egy mérés szerint (bár a tömeg/lóerő viszonya 9.7 és 0-100-on is gyorsabb) a most kifutó Aurisnak ehhez a maga 1280 kg-jával valvematic motorral
majnem 20 mp kell. És az nem mondható, hogy a rugalmasság nem fontos a hétköznapi autózásban...
![mosoly :)](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/01_pofa.gif)
Igen, ennyit tesz pl. a váltóáttételezés.
De persze - épp ezért is - az Auris
cserébe takarékosabb és modernebb, csöndesebb, jobban felszerelt, biztonságosabb
![surrender :surrender:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/surrender.gif)
- leírom, mielőtt valaki átjönne
![naspang :naspang:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/smackbottom.gif)