Közös ellenségünk a tél:nem lehet a kocsit csinosítgatni ,szerelni pedig néha muszáj és legnagyobb gond az utak sózása. Az utóbbi két évben sokkal agresszivabb anyagot használnak , csak úgy rágja a kocsikat.
Egyetértek!
Viszont a harcban barátunk lehet az üregvédelem!
Mindenkinek ajánlom, akár otthon is elvégezhető. Én ugyan literes kiszereléssel dolgozok de kapható spray-ben is csővel, szórófejjel.
Sajnos már nem divat a megelőzés, pedig tanuló koromban egész maszek iparág épült a korrózióvédelemre.
Oké, hogy már nem Zsigákkal járunk, meg aztán fejlődött a lemezkezelés (a fenét, a technika régi, csak már ciki rohadó autókat gyártani).
A Body 900-at bátran ajánlom, kapható színtelen kivitelben is.
3 literrel körbefújható az autó, ajtók, küszöbök, hossztartók, hátsó nyúlványok, és a nagyon érzékeny hátsó sárvédők bőven kaphatnak az anyagból.
A Carinán szerencsére rengeteg gumidugó van, sok tartó meg is van szakaszolva velük.
Mehet mindenhová "ész nélkül" csak egy dologra kell figyelni: dermedés után a gyári vízkifolyókat ki kell tisztítani valamilyen műanyag szerszámmal.
Az alábbi linken az általam elkövetett karosszéria-javítás látható.
Szerencsére nem volt sok meló, bár a jobb hátulján volt meglepetés a sárfogó alatt.
Mindent élben raktam össze, foszfátozás, alapozás, majd réstömítés után jöhetett az anyag.
A fényezés tudom elsőre meredeknek tűnik, de ezek még a friss, az összecsiszolás és a polír előtt készült fotók.
http://indafoto.hu/offday/toyota_karosszeria_javitas/slideshowHát ezt nem zárom ki, talán megállapodtak a gyártókkal/karosszériásokkal is, ilyen téren kezdek rosszhiszemű lenni
A magam és a szakma nevében visszautasítom ezt a galád rágalmat!