Szerző Téma: Carina  (Megtekintve 6800071 alkalommal)

0 Felhasználó és 5 vendég van a témában

oriza

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 392
Re:Carina
« Válasz #21630 Dátum: 2012.08.30 16:35:58 »
A 80-as években a tesztelő szakasz az M7-en Budapest felé volt a dombtetőig (az érdi kijáratig) Az előző dombról nekifutás padlógázzal, aztán ment a drukkolás, hogy 100 felett maradjon a mutató 4.-ben. Ha jó volt a motor a Ladák teljesítették. A Trabantosok a jobbszélső sávban pedig szinte lábbal segítették Honecker átkát :D

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Carina
« Válasz #21631 Dátum: 2012.08.30 17:00:42 »
A 80-as években a tesztelő szakasz az M7-en Budapest felé volt a dombtetőig (az érdi kijáratig) Az előző dombról nekifutás padlógázzal, aztán ment a drukkolás, hogy 100 felett maradjon a mutató 4.-ben. Ha jó volt a motor a Ladák teljesítették. A Trabantosok a jobbszélső sávban pedig szinte lábbal segítették Honecker átkát :D

Simán abszolváltam a nyolcvanötöt padlógázzal három személlyel negyedikben a zweitakterrel.  :wheelchair: 110-ről indulva, óra szerint.
Igaz akkoriban ÁFOR mosóbenzinnel jártam (rulez Angyalföld, Kucsma utcai kút), jófajta Arol 2t anyaggal dúsítva.   :turned:
Csomagtartóban mindig volt két marmonkanna nyál.  :punk:
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10285
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #21632 Dátum: 2012.08.30 17:42:48 »
Bejelölné valaki ezen, ha nagyon szépen kérem?

[a csatolmányt egy admin törölte]

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re:Carina
« Válasz #21633 Dátum: 2012.08.30 17:51:50 »
Pirossal jelölve. :flowers:

[a csatolmányt egy admin törölte]
         

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10285
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #21634 Dátum: 2012.08.30 18:12:27 »
Pirossal jelölve. :flowers:
Köszönöm szépen!

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Carina
« Válasz #21635 Dátum: 2012.08.30 20:19:26 »
Simán abszolváltam a nyolcvanötöt padlógázzal három személlyel negyedikben a zweitakterrel.  :wheelchair: 110-ről indulva, óra szerint.
Igaz akkoriban ÁFOR mosóbenzinnel jártam (rulez Angyalföld, Kucsma utcai kút), jófajta Arol 2t anyaggal dúsítva.   :turned:
Csomagtartóban mindig volt két marmonkanna nyál.  :punk:

Vááá, de utáltam az elégett mosóbenzin szagát! Mi egy Mazda RX-7-esben használtuk a 1993-körül haver csajozós kocsijába (a wankel motor elmegy mindennel), de messziről lehetett érezni, hogy arra jártunk.
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10285
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #21636 Dátum: 2012.08.31 16:08:51 »
Üdv!

Elgondolkoztató hozzászólás olvasható az Avensis topicban  :hmmmm:
Anno kérdeztem, mennyi lehet egy gyűrűzés itt-ott, de senki nem válaszolt. Ez már mégis valami...

Bundi

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 376
Re:Carina
« Válasz #21637 Dátum: 2012.08.31 21:52:39 »
Üdv mindenkinek!

Azzal fordulok hozzátok, hogy szeretnék egy kapcsolót betenni, amivel leállíthatom a motort menet közben de a gyújtás rajta marad. (ha valaki nem értené ezt, az nézzen bele a fogyasztásos topic-ba pár hsz-al a vége előtt  :szemez:)Több elmélet is felmerült nálam pl.: az üza szivattyú áramkörét szakítom meg vagy a gyújtást. Mit javasoltok? Essetleg tudja valaki, hogy konkrétan mit hová kellene kötni?

Köszönettel
Bundi
A Toyota az autók Hondája.
(Carina e 2.0 GLI)

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Carina
« Válasz #21638 Dátum: 2012.09.01 07:59:27 »
Üdv mindenkinek!

Azzal fordulok hozzátok, hogy szeretnék egy kapcsolót betenni, amivel leállíthatom a motort menet közben de a gyújtás rajta marad. (ha valaki nem értené ezt, az nézzen bele a fogyasztásos topic-ba pár hsz-al a vége előtt  :szemez:)Több elmélet is felmerült nálam pl.: az üza szivattyú áramkörét szakítom meg vagy a gyújtást. Mit javasoltok? Essetleg tudja valaki, hogy konkrétan mit hová kellene kötni?

Köszönettel
Bundi

Ezzel csak egy baj lehet:  dobni fogja a hibakódot az ECU-ba.  Lesz benne számos!  :D
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re:Carina
« Válasz #21639 Dátum: 2012.09.01 08:52:14 »
Ezzel csak egy baj lehet:  dobni fogja a hibakódot az ECU-ba.  Lesz benne számos!  :D

Nem fogja. Ha a gyújtáskapcsolónál szakítasz meg vezetéket, ugyanúgy áll meg, mintha kulccsal állítottad volna le...
A benzinpumpa nem jó ötlet, nem áll meg azonnal!
Xanyi

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #21640 Dátum: 2012.09.01 09:09:37 »
üdv Bundi!

Eljátszottam én is a gondolattal, de rájöttem, nem fogom használni ezentúl a leállítós technikát, egyrészt túl kockázatos, másrészt az alkatrészeket kimélni akarom!
Tehát elméletben lennie kell egy szálnak a gyújtáskapcsolónál, amit nyomó-bontókapcsolóval ha megszakit az ember, akkor leáll a motor, ha elengeded visszateszi a gyújtást. Tehát mindenképpen a gyújtást kell megszakitani!

Viszont!!
Úgy vettem észre, sajnos már tapasztalatból is, hogy a Toyota nem tolerálja a buherálást! Ahol megpróbálod megváltoztatni a gyári dolgokat, annak előbb-utóbb hátulütője lesz, vagy kisebb vagy nagyobb!!
Pl gondoltad volna, hogy a km óra kis visszajelző lámpáinak a ledezése tönkreteszi a sebességmérő órát?
Középkonzol ledezését sem ajánlom!
Minden úgy a legjobb ahogy azt szorgos barátaink kitalálták, legalábbis nagyrészben!

Hidd el nem éri meg balesetveszélyt kockáztatni azért a pár centiliternyi üzemanyagért, amit gurulás alatt megspórolsz!
Kidobod üresbe és bármikor be tudsz avatkozni, van fék és kormányszervo!
Nagy sebességnél meg nem terheled annyira a kupplungot, váltót, hanem tudsz adni gázt, az adott fokozatnak megfelelően!

Bundi

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 376
Re:Carina
« Válasz #21641 Dátum: 2012.09.01 09:29:56 »
OK. De Zénóék is megcsinálták a Yarisban, hiba nélkül. A műszerfalat énis beledeztem, de hibát az elmult 3 évben nem vettem észre. Kivéve, hogy a napi száml. idáig 2X elakadt. De ez carina betegség.... már körbejártam. Ekkor szétszedem, kicsit megmozgatom és kész. A megtakarítás 2% esetén éves 15 000 km futásteljesítménynél kb 20-22l benzin. Ez kb 8-10 lepedő. Kinek mi éri meg, de idáig nem voltam vesz. helyzetben ez miatt. De mint írtam korábban, körültekintően kell ezt csinálni.
A Toyota az autók Hondája.
(Carina e 2.0 GLI)

pokijani

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 17
Re:Carina
« Válasz #21642 Dátum: 2012.09.01 11:25:55 »
1994-es japán gyártású 1,6 XLI Carina csomagtartójának a jobb oldalán a szerszám és az emelő tároló felett a kárpit alatt találtam egy beépített levegő szűrőt. Nem tudom, hogy mi célt szolgál. Ha valaki tudja, hogy mi ennek a szűrőnek a feladata megköszönném ha elmondaná. :hug:

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #21643 Dátum: 2012.09.01 11:49:58 »
üdv!
Képet kérhetünk!?

oriza

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 392
Re:Carina
« Válasz #21644 Dátum: 2012.09.01 12:00:34 »
Szűrő? Én csak szellőzőt láttam, egy lebegő függönyszerű valamivel ami kifelé engedi a levegőt, ha belül túlnyomás keletkezik. Van a bal oldalon is. Oldalt a lökhárító alatt található.