üdv Bundi!
Eljátszottam én is a gondolattal, de rájöttem, nem fogom használni ezentúl a leállítós technikát, egyrészt túl kockázatos, másrészt az alkatrészeket kimélni akarom!
Tehát elméletben lennie kell egy szálnak a gyújtáskapcsolónál, amit nyomó-bontókapcsolóval ha megszakit az ember, akkor leáll a motor, ha elengeded visszateszi a gyújtást. Tehát mindenképpen a gyújtást kell megszakitani!
Viszont!!
Úgy vettem észre, sajnos már tapasztalatból is, hogy a Toyota nem tolerálja a buherálást! Ahol megpróbálod megváltoztatni a gyári dolgokat, annak előbb-utóbb hátulütője lesz, vagy kisebb vagy nagyobb!!
Pl gondoltad volna, hogy a km óra kis visszajelző lámpáinak a ledezése tönkreteszi a sebességmérő órát?
Középkonzol ledezését sem ajánlom!
Minden úgy a legjobb ahogy azt szorgos barátaink kitalálták, legalábbis nagyrészben!
Hidd el nem éri meg balesetveszélyt kockáztatni azért a pár centiliternyi üzemanyagért, amit gurulás alatt megspórolsz!
Kidobod üresbe és bármikor be tudsz avatkozni, van fék és kormányszervo!
Nagy sebességnél meg nem terheled annyira a kupplungot, váltót, hanem tudsz adni gázt, az adott fokozatnak megfelelően!