Az utóbbi napok témáihoz:
Trafó ellenálások:
4A-FE/7A-FE:Primer Lean Burn
-50c 1.11-1.75 ohm-----------------------------0.36-0.55
+50c 1.41-2.05ohm-----------------------------0.45-0.65
Secunder
-50c 9-15.7 kohm-------------------------------9-15.4
+50c 11.4-18.4kohm---------------------------11.4-18.1
fordulatszámjeladó hézag:0.2-0.4mm------0.2-0.5
-50 G+.G- 185-275ohm------------------------G1.G- 125-200
NE+.NE- 370-550ohm---------------------G2.G- 125-200
NE.G- 155-250
+50 G+.G- 240-325ohm-----------------------G1.G- 160-235
NE+.NE-475-650ohm---------------------G2.G- 160-235
NE.G- 195-290
A trafó a mérések ellenére nekem is csinálta a hisztit,kis rángatással kezdődött.aztán már szaggatott.
Kompresszió eltérés a hengerek között max 1bar.
Olajat minden autómban10w40-es Castrolt használtam(Celica10w-60)tökéletesen működött,működik mindegyik,bár amikor kevesebb volt a trafi voltak néha taposgálva,olajfogyasztás nem volt vészes,a kripóbált 5w-40-et jobban csipkedte.Most a Carinába,Eneos 10w40 lett rakva,majd kiderül milyen lessz,annyit vettem észre,hogy hűvösebb időben hosszabb állás után mintha nehezebben kapná fel mint a Castrolt.A gyári leirás szerint megfelel a 15w-40,de azt azért nem raknék bele,minden autó megköszöni a jobb minőségü olajat.Aki teszkós minőségüt tesz bele,annak akkor száradjon le a keze amikor beleönti.Lehet biciklivel is közlekedni.Tapasztaltam már milyen ilyen tulajtól használt autót venni,és persze szerinte szervizelt az autó,amikor meg szóvá teszem,még ő van megsértődve
A direkt szűrő nem csak sportos vezetésnél előnyös,sima autózásnál is érezhetősen erősebb,kellemesebb!