BAZSAR!Érdekes amit irtál az injektor hibáról,nem nagyon gondolnék ilyenre hibakereséskor.ha nem lesz jó akkor kipróbálom a módszeredet,és még kimérem,az injektorok ellenálását.Ahogy látom az autód évjáratát,neked gondolom Bosch injektorod van,amire már panaszkodtak páran,itt a fórumon.Az enyémek Densók,remélem nem lesz ilyen hibája,és találtunk mást.Kimértük egy másik műszerrel is az ellenálásokat.A trafónál melegen,határértéken belül volt az eltérés.A többi mérési pontnál is rendben voltak az értékek.Melegen jók voltak a kábel ellenálások,viszont forró motornál az egyik gyújtókábel ellenálása,mozgatásra változott,úgyhogy valószínű ott lesz gond.Hogy kizárjuk a mechanikus hibát,mértünk kompressziót,igaz melegen mert nem volt időnk megvárni mig lehül.14bar volt mindegyik hengernél,az eltérés is csak néhány tized volt.Úgyhogy ma kapott egy új garnítúra gyújtókábelt(HÜCO-17200ft).A biztonság kedvéért,4 új gyertya is került bele.Végül is BERU 4 pólusu gyertyákat vettem,meglátjuk milyen lesz,legalább lesz tapasztalat ezekről is.Bár nem volt hibaüzenet,de csináltam egy nullázást,és holnap,próbaút,kiderül hogy bejöttek az ötletek.