vd1234!Kösz az oldalakat hasznos,holnap kimérem,beálitom amit találtam.Talán okosabb leszek.Inditással nincs gond,hidegen melegen indul pöccre,alapjárat jó!Amikor jó akkor van benne erő,szépen húz!Csak üzemi hőfokra melegedve csinálja,de akkor nagyon alig tudok menni vele!Lamdaszonda,(NGK)gyertya(NGK),10000-et ment.Kapott új rotort,elosztófedelet.gyújtás stroboszkóppal pontosan beállitva.Gyújtókábel kimérve,amikor rángatott,megfogtam,megmozgattam,de nem csapott meg,elvileg nem húz át!álló helyben gázadásra is dadogva kapja el,ha nagyon finoman adok gázt akkor gond nélkül veszi a lapot szabályzásig!Gyertyák egyformán,szürkés barnára vannak kiégve!Arra még kiváncsi lennék még,hogy ami a toyodiy oldalon lévő ábrán van,az EFI rendszer ábrán,VEHICLE SPEED SENSOR,az mi lehet,mert erről nem nagyon találtam semmit.És mivel a pontos hibaüzenet(RPM fordulatszám szignál vagy áramkör)van e fordulatszám jeladó,vagy ezt mi érzékeli,honnan kapja a jelet?Ja igen,japán,Denso gyujtással.Ez a kopogás szenzor merre van?A fordulatszám jeladónak utána olvasok!Köszönöm!