vd1234!
A minap elirtam a feszitő márkáját!
SNR-t irtam, ami francia.
Amit én kaptam a Contitech vezérlésben az made in Germany Contitech szij + made in japan NSK feszitő.
Amivel vettem, az Mitsuboshi szij volt, ezekkel a számokkal:
Mitsuboshi 117 MY 21
...
Köszi kamikaze!
Azért írtam azokat a vezérlés-szetteket, mert a boltban azok vannak csak egyelőre.
Azt mondta az előző gazda, hogy 290.000 körül cserélték a vezérlést. A feszítő palástján volt egy-két koszfolt, de a szíj egész tűrhető volt hála Istennek.
Adott esetben lehet, hogy elég csapágyat cserélni a feszítőben
Ma meg mentünk a géppel, és meglepődtem. Megint nem éreztem a büdöset, nem igazán akart kigyulladni a narancssárga jelzés, úgy ment, mint a szél, alig gázzal...Benéztem a 3. hengerbe, és kevesebbnek tűnt az olaj rajta. Most van majdnem 300km-nél a xado öblítő betöltése után. Még megyek vele szerintem még legalább egy ennyit, hátha lesz pozitív változás. Ha igen, nem szedem szét fölöslegesen. Megkapja a friss olajat adalékkal, és kész. Na ez a legoptimistább verzió
Az az érdekes, hogy a középen levő merevítőn van gumibak. Akkor lesz bonyodalom, ha nem tudnám levenni az olajteknőt tőle. Ahogy a kalapos által betett képeken néztem, két teknőrészt kell levenni, hogy hozzáférjek a hajtókarokhoz??
A javításiban nem találtam erre egyértelmű képet/rajzot.