Sziasztok!
Segítséget, ötleteket szeretnék kérni.
Összefoglalva a problémám az, hogy gyengének találom az autót a gyűrűzés / szelepszárszimmeringezés óta.
Alacsony fordulaton is gyenge és pörgetve is inkább csak hangos, de nincs meg benne a korábbi "erő". Cserébe sokat eszik - benzinből, mert az olajfogyasztásom teljesen megszűnt.
Ami eddig történt:
- gyújtás szinte kompletten cserélve (minden gyárira): trafó, kondi, rotor, elosztófedél, kábelek, gyertyák
- üzemanyagszűrő csere
- lambdaszonda csere
- pillangószelep-ház tisztítva
- gyújtás beállítva
- vezérműszíj és feszítő csere
A motort amúgy hangosnak találom, lehet, hogy a szelepekkel nincs rendben valami, vagy a vezérműtengelyek rosszul lettek pozícionálva; de ez ugyanúgy tipp, mint a fentiekkel kapcsolatos cserék. A motor járása is kissé egyenetlen. A forulatszámmérőn ugyan ezt nem tapasztalni látványosan, de a motor hanjga és viselkedése is fura, egyenetlen. Mivel eddig már elég sokba van az autó, most már szeretnék "biztosra" menni. A vezszíj cserénél a jelek rendben voltak a főtengelynél és a felső vezérlőkeréknél, viszont a vezérműtengelyek állása kérdéses.
A fogyasztás nem tudom, hogy javult-e, mert még jártam ki az összes benzint a "műtétek" óta, a régi erő viszont továbbra sincs meg. Persze a csládtagok szerint megy ez az autó rendesen. Én pedig levezettem vele 100ezret a gyűrűzés előtt és azóta még 65ezret; szóval tudom, hogy hogyan kellene mennie.
Most találtam egy szakit, aki majd valamikor meg tudja nézni a szelephézagot, szelepeket, kompreszziót etc. Szóval a motort. De addig jó jó lenne még néhány ötlet/segítség miegymás.
Köszönöm előre is.