Eddig senki sem panaszkodott a túl nagy fogyasztásra, az FE azt is jelenti: Fuel Economic.
Ezt nem tudtam, de akkor mit jelenthet a GE? Igen, a Carina nem fogyaszt rosszul, tapasztalatom szerint 160 alatt igen kulturált, a felett kezdi el átlépni a 10L-es fogyit, de a legnagyobb előnye a Carinának a kicsi szervizigénye, megbízhatósága még forszírozott tempó mellett is. Sokat hangoztatott példám az az, hogy hiába fogyasztanak viszonylag keveset az új diesel autók, ha a szervizen simán elvesztik az üzemanyagon spórolt előnyüket. Plusz a vételára is eleve magasabb egy dieselnek mint egy benzinesnek. De egy 2000 utáni benzines is sokkal macerásabb mint egy öreg Carina.
![yes :yes:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/yes.gif)
Pl. a kipufogó rendszer nem tudom miből van (valami savmentes cucc lehet), de a miénken még gyári (268eKm után), az elején a flexi cső kivételével. Más típusnál 150 000 km alatt cseréltem 3 hátsó dobot és 2 középső dobot, nem beszélve a lambda-szondáról, na azt évente cseréltem mert nem bírják a hajtást. De nem csak a kipufogó. Nagyon jól bírják a futómű alkatrészek is, a féltengelyek, a kuplung stb. Szóval a Carina egy álom, összehasonlítva más autókkal. Mindezt úgy mondom, hogy a mi autónkba cseréltek magyarországon először (1994-ben) első és hátsó fékbetétet a Toyota Mayer szerint! (hátsót az biztos, az első az kb. 20000 km-t bírt ki először a hátsó meg 50000 km-t)