Sziasztok!
Sikerült összeszedni az alkatrészeket (jórészt Trotter Mester segítségével, amit ezúton is köszönök) a soron következő nagyobb szervízre.
Lesz egy kis karosszéria munka is, sajnos a hátsó ívek elég csúnyán rozsdásodásnak indultak, ezért nem szertném tovább halogatni.
Aztán még
- első tárcsák és betétek (végül ATE lett)
- üzemanyagszűrő
- vezérműszíj és feszítőgörgő (Gates/SKF)
- termosztát
- lambdaszonda (Denso DOX-0201)
Gyújtásoldalon pedig mostmár mindent gyárira upgradelek:
- Gyújtótrafó, kondi
Innetől kezdve csak a gyújtómodul marad, ami nincs kicserélve - ha mégis a gyújtással van a gond, akkor már csak az lehet.
Az összes folyadékot kicseréltetem: motorolaj, váltóolaj, fékfolyadék, kuplung, fagyálló és a szervót is.
Ezzel kapcsoltban egy fontos kérdés: sajnos ennek nem néztem utána a rendelés előtt és Dexron III-ast vettem. Most nézem a gépkönyvet és Dextron II-est ír a szervóba. Vajon beletehetem a III-ast, vagy ne kockáztassak és vegyak egy másikat? Egyáltalán mi a különbség?
Mostmár csak a szakit kell meggyőznöm, hogy minél hamarabb csinálja meg... és remélem akkor jódarabig elmegyak még az autóval.