Peti!
Carina gázosításra van már sorozatengedély, vagy NKH-hoz kellett menned? Kicsit beszámolnál róla, ha szépen megkérlek? Mit fúrtak meg, milyen rendszer, mennyi volt, ilyenek...persze nálam távol van a megtérüléstől, de érdekelne azért (meg másokat is gondolom).
Nincs a Carinára sorozat engedély, De ma már a sorozat engedélyest is az NKH-nál kell vizsgáztatni. Úgyhogy anni a különbség, hogy a meglévő engedélyes olcsóbb az tervkészítés díjával, ami 20ezer körül van.
Nekem 205 ezerért szerelték be AC STAG típusú. Erről azt kell tudni, hogy a lengyelek gyártják hozzá az elektronikát, amelyik ma a legkorszerűbb, mert a legtöbb beszabályozási lehetősége van. Remélem ez az előnyömre lesz a gázECU beállítására.
Pótkeréktartály. Alul megfúrták a szellőzőnek és a gázcsőnek, ami előre jön a motorhoz. A motortérben megfúrták a szívócsonkot, odakötötték be a gázinjektorokat. A párologtató Zavoli típusú, atz injektorokra nem emlékszem. A gázECU a motor eredeti ECU-jával kommunikál, onnan veszi az egyéb adatokat. (Lambdaszonda, léghőmérséklet mérő MAP szenzor.) Az átváltás autómatikus és kéz is lehet. nagyon hamar átvált nekem, ilyen időben 500 m körül, ha reggel indulok. A tartály elég kicsi, összesen 31 liter gáz fér bele.